۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85568900
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خدمات دهی موکب امام‌ علی(ع) به زائران با پخت ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم در مهران

ایلام - ایرنا - مدیر موکب بزرگ امام علی (ع) وابسته به موسسه خیریه تات گفت: این موکب در پایانه مرزی مهران، ظرفیت پخت ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم را در شبانه روز برای زائران اربعین حسینی دارد.

"محمد انصاری" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر متناسب به تعداد و حجم زائران متردد در مرز مهران، ۵۰ هزار پرس غذای گرم در موکب بزرگ امام علی (ع) پخت می شود.

وی با بیان اینکه این موکب بزرگ امسال برای اولین بار فعالیت خود را در مرز مهران آغاز کرده است، گفت: خدمات رسانی موکب امام علی(ع) به زوار تا پنج روز بعد از اربعین ادامه دارد و تمام مواد اولیه، تجهیزات و امکانات این موکب توسط موسسه خیریه تات تامین شده است.

خدمات دهی موکب امام‌ علی(ع) به زائران با پخت ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم در مهران

انصاری ادامه داد: موکب امام علی(ع) در مساحت چهار هزار و ۲۰۰ متر و با داشتن بخش هایی از جمله نمازخانه، سردخانه، انبار و آشپزخانه در مرز مهران احداث شده است.

به گفته مدیر موکب امام علی (ع) موسسه خیریه تات در مرزهای مهران‌ و زرباطیه تاکنون یک هزار چشمه سرویس بهداشتی، ۱۳ عدد سایبان بزرگ برای اتوبوس ها، پنج هزار متر سایبان در محل گیت های گذرنامه و سه هزار متر سایبان در محل تردد زائران در پایانه مرزی مهران را انجام داده است.

به گزارش ‌ایرنا،‌ مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق مهم ترین و اصلی ترین گذرگاه زمینی تردد زائران اربعین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha