۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85569004
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی توقیف شد

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۵
کد خبر: 85569004
۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی توقیف شد

بیرجند- ایرنا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۲۷ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله دهقان روز پنجشنبه دراین باره اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از تریلی، مقدار ۲۷هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بیان کرد: ماموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر کردند که که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

پلمب واحد صنفی متخلف توزیع کننده مواد روان گردان در نهبندان

فرمانده انتظامی نهبندان هم از پلمب یک واحد صنفی توزیع کننده قرص های غیر مجاز و مواد روان گردان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عرب اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات میدانی از فعالیت یک واحد صنفی در زمینه تهیه و توزیع قرص های غیر مجاز در این شهرستان مطلع شدند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرا گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع و با هماهنگی مراجع قضائی از واحد صنفی مورد نظر بازدید که مقادیری قرص و شربت متادون و مواد روان گردان کشف کردند که در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان با بیان اینکه به دستور مقام قضائی واحد صنفی متخلف پلمب شد از مردم خواست در صورت اطلاع یا مواجهه با هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha