کارگاه آموزشی فیلمسازی اربعین در کرمانشاه آغاز به کار کرد

کرمانشاه - ایرنا - کارگاه آموزشی سه روزه فیلمسازی اربعین با حضور جمعی از هنرجویان و فیلمسازان استان کرمانشاه از امروز در این شهر آغاز به کار کرد.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی به خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه سه روزه فیلمسازی با حضور داریوش یاری تهیه کننده و کارگردان شناخته شده سینمای ایران و با هدف آموزش فیلمسازان علاقه مند در حوزه فیلم‌های دینی در حال برگزاری است.

کامران رضایی افزود: این کارگاه سه روزه به مناسبت ایام منتهی به اربعین حسینی توسط قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و با مشارکت موسسه فیلم سازی خلاقان هنر هفتم و انجمن سینمای جوان شعبه کرمانشاه برگزار می شود.

کارگاه آموزشی فیلمسازی اربعین در کرمانشاه آغاز به کار کرد

وی اضافه کرد: ۳۰ نفر از هنرجویان و فیلمسازان استان در این کارگاه که به صورت تئوری و عملی ترتیب می یابد حضور دارند که بخش تئوری آن در شهر کرمانشاه برگزار می شود و بخش عملی آن نیز در مرز خسروی که محل عبور زائران اربعین در قصر شیرین است برگزار خواهد شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: داریوش یاری تهیه کننده، کارگردان و نویسنده فیلم های سینمایی و مستند سینمای ایران است که جوایز متعددی از جمله جایزه ویژه جشنواره فیلم "مذهب امروز" تورنتو ایتالیا را در کارنامه خود دارد و فیلم سینمایی شور عاشقی او نیز هم اکنون در سینماهای کشور در حال اکران است.

کارگاه آموزشی فیلمسازی اربعین در کرمانشاه آغاز به کار کرد

به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستمر و حرفه ای با انجمن سینمای جوانان کرمانشاه فعالیت دارند، هنرجویان عضو این انجمن سال گذشته موفق به تهیه ۳۵ عنوان فیلم در قالب حرفه ای ، نیمه حرفه ای ، آموزشی و فیلم اولی شدند.

انجمن سینما جوان کرمانشاه از سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را آغاز کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha