امام جمعه بجنورد: استقامت و ولایتمداری آزادگان موجب سرافرازی آنها شد

بجنورد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: استقامت و ولایتمداری آزادگان هشت سال دفاع مقدس موجب سرافرازی آنها شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار کرد: آزادگان ما در دوران اسارت، پیام ها و درس هایی را به ما و عراقی ها انتقال دادند.

وی افزود: آزادگان دوران بسیار سختی را سپری کرده و شکنجه های جسمی و روحی را تحمل کردند، اما از دین و مسلمانی آبروداری کردند و پیام مقاومت را به دنیا رساندند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: این آزادگی ها و خاطرات باید بیان و بازخوانی شود، آنان مقاومت کرده و با تاسی از حضرت زینب(س) ولایتمداری راسخ را نشان دادند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به روز جهانی مسجد افزود: روز جهانی مسجد با موضوع صهیونیست ها گره خورده است، روزی که آتش زدن مسجد الاقصی توسط صیهونیست ها نام گذاری شد.

وی با بیان اینکه مسجد نماد مبارزه با شیطان و زورگویان است، افزود: مسجد محل عبادت، وحدت، معنویت، نشر ارزش های دینی و مبارزه با شیطان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مسجد محور است و مجاهد، خیر و نیکوکاران در این مکان معنوی تربیت می شود، پیامبر از مسجد الاقصی به معراج رفت و انقلاب اسلامی نیز از مساجد پا گرفت، از این رو باید مساجد مورد توجه باشند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه هر چه داریم از مسجد است، تاکید کرد: جوانان باید ارتباط خود را با مسجد بیشتر کنند و نباید اجازه دهیم که مساجد خالی بمانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha