۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85569764
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه بروجرد: آزادگان، افتخار و مایه سربلندی ایران اسلامی هستند 

بروجرد _ ایرنا _ امام جمعه بروجرد با اشاره به صبر، شکیبایی و شجاعت آزادگان گفت: آزادگان ، افتخار و مایه سربلندی ایران اسلامی هستند .

به گزارش تیرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: آزادگان سرافراز در طول سال‌ها اسارت مورد شکنجه و اذیت و آزار دشمن قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: آزادگان هرگز زیر بار فشار دشمنان و شکنجه آنها حاضر نشدند کلمه ای برخلاف مصلحت کشور بیان کنند .

خطیب جمعه بروجرد تاکید کرد: آزادگان سرافراز اگرچه سال‌ها در بند دشمنان بودند، اما امیر بودند و با شجاعت و شکیبایی و صبر و تحمل دشمنان را به زانو درآوردند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: استقامت آزادگان سرافراز ما دشمن را منفعل و مسلمان بودن را بخوبی اثبات کردند.

وی با اشاره به سالروز به آتش کشیده شدن سینما رکس آبادان گفت: رژیم منفور پهلوی با آتش زدن سینما می‌خواست به مردم بگوید انقلابیون با سینما مخالف هستند ، اما امام فرمودند ما با سینما مخالف نیستیم بلکه با فحشا و فساد مخالفت داریم.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: رژیم پهلوی در آتش کشیدن مسجد کرمان و سینما رکس آبادان با شکست مواجه و رسوا شد.

حسینی همچنین با اشاره به گرامیداشت آیت الله مجلسی و همچنین شیخ الرئیس بوعلی سینا افزود: این دو از افتخارات جمهوری اسلامی هستند که خدمات ارزنده‌ای را به مردم ایران ارائه دادند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به توانمندی بوعلی سینا در طب اسلامی و سنتی افزود: رشته پزشکی در ایران به قدری پیشرفت کرده است که اکنون بیماران زیادی از خارج از کشور در ایران تحت درمان قرار می‌گیرند.

وی همچنین شهادت شهید لاجوردی را گرامی داشت و گفت: این شهید بزرگوار خدمات زیادی را ارائه دادند ولی منافقان این شخصیت عزیز را از ما گرفتند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد اضافه کرد: دولت شیطان صفت آمریکا برای جنایت تشکیل شده و در این روز مجدداً شاه را برگرداندند و شاه عروسک دست آمریکایی‌ها بیش نبود.

وی با اشاره به گرامیداشت اربعین حسینی بیان کرد: در تاریخ اسلام حرکت مسلمانان در اربعین حسینی بی‌نظیر بوده و در هیچ کجای دنیا نمی‌بینید ۴۰ میلیون زائر عاشقانه به عشق امام حسین به سمت کربلا حرکت کنند .

حجت الاسلام حسینی افزود: این اعتقادات قلبی است که موجب می‌شود مسلمانان از کشورهای دور و نزدیک ارادت خود را به ائمه عطار نشان دهند.

وی گفت: اربعین یک حرکت عبادی سیاسی و پشتوانه ای عظیم برای جبهه مقاومت است

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: دشمن همچنان منتظر انتقام است و اگر همان روز که ایران و جبهه مقاومت اعلام کرد که انتقام می‌گیریم برایشان سخت نبود که امروز برایشان سخت است در جهنم اکنون زندگی می‌کنند، چرا که از آن زمان تاکنون در وحشت انتقام به سر می‌برند

وی تاکید کرد: دشمنان بر این باورند در جنگ روانی که ایران ایجاد کرده شکست خورده‌اند و امیدواریم به زودی انتقام خون مهمان جمهوری اسلامی شهید هنیه گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha