تداوم قطعی ناگهانی برق در شیراز/خبری از جدول خاموشی در بخش خانگی نیست

شیراز - ایرنا - در پی انتشار جدول قطعی برق شیراز در شبکه‌های اجتماعی،‌ مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که این جدول مربوط به سال ۱۴۰۳ نیست و امسال این شرکت جدولی تحت عنوان جدول خاموشی منتشر نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این روزها در شبکه‌های اجتماعی جدولی تحت عنوان جدول قطعی برق شیراز در حال انتشار است و بسیاری از شهروندان بر اساس این جدول و برنامه اعمال شده در آن ساعات خاموشی محل سکونت خود را پیش‌بینی می‌کنند.

تداوم خاموشی‌های بدون برنامه

طی تماس خبرنگار ایرنا با شرکت توزیع برق برای جویا شدن از صحت جدول یاد شده ، مدیر روابط عمومی شرکت اعلام کرد که این جدول مربوط به سال ۱۴۰۳ نیست و امسال شرکت توزیع برق جدولی تحت عنوان جدول خاموشی منتشر نکرده است.

سید باقر احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا جدول برنامه خاموشی‌های احتمالی از سوی این شرکت منتشر خواهد شد، گفت: تاکنون تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است.

امسال استان فارس در حالی با خاموشی‌های بدون برنامه رو به رو شده که مسئولان بارها بر تأمین پایدار برق خانگی تأکید و عنوان کردند که این استان پهناور توانایی تأمین برق را دارد.

برق قطع شد به کجا زنگ بزنیم؟

با این حال شهروندان در هفته‌های اخیر با قطعی پی در پی برق مواجه شدند و حالا خواسته بحق آنها در گرم‌ترین روزهای سال کاهش ساعت قطعی برق و اطلاع‌رسانی بموقع است؛ آنها معتقدند قطعی‌های مکرر برق موجبات ایجاد مشکلات عدیده و آسیب رسیدن به وسایل و لوازم خانگی آنها را فراهم کرده و در چنین شرایطی نمی‌دانند که باید با کجا تماس بگیرند و از چه کسی مطالبه‌گری کنند؟

در واقع شیرازی‌ها به دلیل خاموشی‌های طولانی و ضرر و زیان‌های ناشی از آن بسیار گلایه‌مندند و حداقل توقع آنها کاهش ساعت قطعی برق و اعلام برنامه خاموشی توسط مدیریت توزیع برق است؛ لذا انتظار دارند قطعی برق طبق برنامه زمان‌بندی شده از قبل صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha