۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85570430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم فوتبال پاس: تامین به موقع منابع مالی مهم ترین دغدغه ماست

همدان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تامین به موقع منابع مالی مهم‌ترین دغدغه تیم ما در مسیر آماده‌سازی مطلوب و حضور قدرتمند در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

هادی گل محمدی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: نبود ثبات مدیریت، تاخیر در شروع تمرینات و ابهام در منابع مالی مشکلات اساسی پاس همدان طی سال‌های گذشته بوده و امسال بخش اعظم این مسایل حل شده است.

وی بیان کرد: تنها دغدغه موجود فعلی ما تامین به موقع منابع مالی است تا با اعتمادسازی در بین اعضای تیم و تزریق انگیزه بتوانیم فصل قدرتمند را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور داشته باشیم.

گل محمدی ادامه داد: رویکرد این فصل جوانگرایی و بومی گرایی است و اغلب پست‌ها را از بازیکنان همدانی جذب کرده‌ایم اما در برخی پست‌ها نیاز مبرم به بازیکن غیر بومی داریم تا بتوانیم با شرایط مطلوب راهی مسابقات شویم.

سرمربی پاس همدان ادامه داد: اگر امسال تدارک خوبی را شاهد باشیم و مسوولان، هواداران و رسانه‌ها تا پایان لیگ در کنار تیم باشند، شانس صعود بسیار بالا خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پاس: تامین به موقع منابع مالی مهم ترین دغدغه ما است

وی اضافه کرد: انتظار دارم مسوولان قبل از شروع فصل درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود تا شروع قدرتمند در لیگ داشته باشیم و عکس فصول گذشته که هفته‌های آغازین را از دست می‌دادیم، امسال امتیازهای لازم را جمع‌آوری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه هرگز دنبال مقایسه با تیم‌های متمول لیگ ۲ نیستیم، افزود: دنبال سقف قراردادهای بالا برای بازیکنان نیستیم و مهمتر از آن، پرداخت به موقع مطالبات مالی است.

وی با اشاره به شروع تمرین آماده‌سازی تیم پاس همدان،گفت: تمرین رسمی تیم از هفته گذشته آغاز شده و اگر شرایط مهیا باشد اردویی چند روزه را خارج از استان برگزار می‌کنیم ضمن اینکه تا پیش از شروع فصل جدید، به دنبال چند بازی تدارکاتی هستیم.

تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.