۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85570684
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار ایلام: ۷۰ درصد ظرفیت پارکینگ های مهران تکمیل شد

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اعلام اینکه بیش از ۷۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران پر شده است، گفت: ظرفیت برای پارک خودرو های زائران همچنان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد سبحان حسنی روز شنبه در جمع خبرنگاران در مرز مهران اظهار کرد: ظرفیت پارکینگ‌های دولتی، پارکینگ‌های اربعین شماره یک و ۲ و همچنین پارکینگ‌های خصوصی سطح شهر مهران حدود ۷۰ درصد تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه طرفیت پارک خودروهای زوار در پارکینگ‌های مهران وجود دارد، افزود: تمام تلاش مجموعه ستاد اربعین استان ایلام رضایتمندی زوار اربعین است و در این راستا امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان عضو ستاد برای خدمات‌رسانی بهتر به زوار پای کار هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به اینکه هر لحظه به موج افزایش جمعیت زوار به مرز مهران افزوده می شود رایزنی‌های لازم با طرف عراقی برای افزایش گیت‌های خروجی انجام شده است.

به گفته حسنی، هم اکنون تردد زوار از مرز مهران بدون مشکل و به راحتی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، مرز مهران اصلی‌ترین کانون تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است و اربعین سال گذشته بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از این گذرگاه تردد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha