القسام خطاب به علمای اسلام: در خط مقدم مقابله‌کنندگان با جاهلیت باشید

تهران-ایرنا- گردان های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس از علمای جهان اسلام خواست تا در خط مقدم کسانی باشند که با جاهلیت مبارزه می کنند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، گردان های القسام در ادامه این نامه خطاب به علمای جهان اسلام نوشت: شایسته است، نپذیرید سیاستمداری باشید که مواضع خود را به مناصب حکومت گره بزنید.

شاخه نظامی حماس در این نامه با بیان اینکه ترس از رژیم‌های ظالم، وضعیت شرمساری و محافظه کاری را توجیه نمی‌کند، آورده است که احساس سرافکندگی و ناامیدی را نه از رژیم ها، حاکمان و از عموم مسلمانان بلکه از جانب علما و مبلغان دینی دریافت می کنیم.

القسام افزود که آیا شایسته است ما را زندانی یا نابود کنند و علما و اندیشمندان زیادی در حمایت از برادران دینی روزها زندانی شوند؟

گردان های القسام در این نامه پرسش دیگری مطرح کرد: این روزها علما و اندیشمندان چه چیزی را علوم خود می دانند که گویا حرفی از حقیقت در آنها زده نشده است؟

گردان های قسام افزود: آیا منتظر هستید که گفته شود غزه نابود شده و اسلام از آن ریشه کن شده است؟

در این نامه تاکید شده است «چنانچه جنگ برای مدت طولانی ادامه یابد، این به معنای نابودی و محو دین از این سرزمین عزیز ما مسلمانان است.»

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت افزون بر بیش از ۴۰ هزار شهید و ۹۲ هزار زخمی، ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از بیش از ۱۰ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha