۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85570716
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پرداخت وام ۵۰۰ میلیون ریالی به مددجویان گلستان

۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبر: 85570716
پرداخت وام ۵۰۰ میلیون ریالی به مددجویان گلستان

گرگان- ایرنا- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گلستان گفت: مددجویان بیماری که توان پرداخت هزینه‌های انجام عمل جراحی را ندارند با مراجعه به کمیته امداد و ارائه مدارک پزشکی، می‌توانند از مزایای وام کم‌بهره درمانی بهره‌مند شوند.

محمد صفرپور روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مساعدت درمانی متناسب با مدارک و اسناد پزشکی انجام می‌شود، اظهار کرد: سقف کمیته امداد برای پرداخت وام ارزان فیمت تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال است که مساعدت از طریق صندوق امداد ولایت و بانک مهر ایران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تعمیر و تامین لوازم ضروری منزل از دیگر خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش است که در همین راستا مددجویان متقاضی باید با مراجعه به سامانه «سها» کمیته امداد، درخواست تعمیر و یا تامین لوازم ضروری منزل را ثبت کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گلستان افزود: پس از ثبت درخواست توسط مددجویان متقاضی، مددکاران از منزل مددجو بازدید کرده و در صورت تایید درخواست، مساعدت لازم انجام می‌شود، همچنین مددجویان امکان بهره‌مندی از وام کارگشایی را هم خواهند داشت.

صفرپور با بیان اینکه فرایند شناسایی و پذیرش مددجویان تحت پوشش کمیته امداد براساس دهک درآمدی است، گفت: اگر سه دهک اول درآمدی از شرایط نیازمندی امداد برخوردار بوده و فاقد بیمه اجباری باشند، می‌توانند در سامانه امداد هوشمند ثبت‌نام کنند تا پس از بررسی میدانی و تایید نیازمندی خانواده، تحت پوشش کمیته امداد قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مبنای خدمت‌رسانی کمیته امداد، دهک‌بندی خانوار است، تصریح کرد: همه کسانی که جزو سه دهک اول خانوار باشند امکان بهره‌مندی از خدمات کمیته امداد متناسب با نیاز خود را خواهند داشت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گلستان تاکید کرد: چنانچه فردی جزو دهک چهار و یا پنج باشد، می‌تواند پس از ثبت‌نام در سامانه حیات از خدمات اشتغال امداد بهره‌مند شود، البته در کنار توجه به دهک خانوار به نیازمندی معیشتی و مهارتی خانواده نیز لحاظ شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha