وزرای کابینه پزشکیان افرادی توانمند و کارآمد هستند

تهران- ایرنا- نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: وزرای کابینه پیشنهادی پزشکیان افرادی توانمند و کارآمد هستند و مجلس به آنان برای ادامه راه کمک خواهد کرد.

جهانبخش قلاوند روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار کرد: ما برای موفقیت آقای پزشکیان و کابینه اش تلاش خواهیم کرد و به همکاری با آنان ادامه خواهیم داد.

وی افزود: یکی از وزرای موفق آقای پزشکیان نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی است که در حوزه کشاورزی سابقه کاری خوبی دارد و فرد توانمندی است.

قلاوند خاطرنشان کرد: آقای نوری حوزه کشاورزی را به خوبی می‌شناسد و بر مسائل مربوط به این حوزه اشراف کامل دارد و به نظر من در مجلس رای خواهد آورد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی دیگر از وزرای توانمند کابینه پیشنهادی آقای پزشکیان وزیر پیشنهادی نیرو است که هم سابقه وزارت در وزارت صمت را دارد و هم سابقه کاری در حوزه برق و تولید برق در مپنا را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: یکی از مسائل مهم امروز کشور ما ناترازی برق است که با توجه به تجربه و سابقه کاری آقای علی آبادی در حوزه برق ما می‌توانیم پیشرفت‌های خوبی در جهت رفع مشکلات در این حوزه با وزارت او داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم از روز گذشته شنبه در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha