کشف انواع لوازم خانگی قاچاق در فردوس

۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85571632
کشف انواع لوازم خانگی قاچاق در فردوس

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی فردوس گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال کشف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فاضل مریمی روز یکشنبه دراین باره اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی "گلشن" شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی، در بازرسی از اتوبوس، انواع لوازم خانگی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شد.

سارق موتورسیکلت در قاینات دستگیر شد

فرمانده انتظامی قاینات هم از دستگیری یک سارق موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی بخش سده شهرستان قاینات هنگام گشت‌زنی به یک دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت که فاقد پلاک بود مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: مأموران پس از بررسی و استعلام متوجه شدند که موتورسیکلت سرقتی بوده و راکب موتورسیکلت که همان سارق بود را دستگیر و به کلانتری دلالت دادند.

وی بیان کرد: مأموران در این زمینه یک سارق موتورسیکلت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی قاینات عنوان کرد: بی‌توجهی به هشدارهای پلیس و عدم استفاده از تجهیزات بازدارنده را از مهمترین علل بسترساز وقوع سرقت قلمداد کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha