اورژانس ۱۵ هزار و ۱۸ مورد خدمت به زائران اربعین در ایلام ارائه کرد

ایلام - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از۱۷ تا ۲۷ مرداد ماه، ۱۵ هزار و ۱۸ مورد خدمت توسط این مرکز به زائران اربعین حسینی متردد در این استان ارائه شده است.

دکتر صیدنور علیمرادی روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مدت چهار هزار و ۹۴۶ تماس با مرکز هدایت عملیات اورژانس برقرار شده که تعداد چهار هزار و ۵۲۴ مورد منجر به اعزام آمبولانس شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۶ هزار و ۷۶۱ نفر به صورت حضوری به پایگاه های ثابت و موقت اورژانس مستقر در شهرها و مسیرهای مواصلاتی استان ایلام مراجعه کرده‌اند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان اربعین استان ایلام گفت: حوادث ترافیکی در این مدت ۳۸۰ مصدوم برجای گذاشته است.

علیمرادی با بیان اینکه یکی از مخاطرات مهم در ایام اربعین، گرمای هوا است، گفت: تا کنون ۱۱۵۲ مورد خدمت به مددجویان دچار گرمازدگی ارائه شده است.

رئیس اورژانس ایلام ادامه داد: مرکز فوریت های پزشکی و خدمات درمانی شهید سلیمانی پایانه مرزی مهران یکی از ظرفیت های استراتژیک اورژانس استان است که در آن ژنج هزار و ۹۵۵ مورد خدمت ارائه شده است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پایان با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی، افزود: تمام نیروهای اورژانس تا پایان عملیات اربعین در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و تلاش می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نیازهای زائران پاسخ دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha