خدمات درمانگاه تخصصی هلال احمر مازندران با ۵۱ نیروی انسانی و امکانات به زائران اربعین

ساری-ایرنا-مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از استقرار درمانگاه اختصاصی این نهاد در کشور عراق برای ارائه خدمات لازم به زائران اربعین حسینی خبرداد و گفت: این درمانگاه به ظرفیت ۵۱ نیروی انسانی، ‌امکانات و تجهیزات ترابری درمانی و امدادی در خدمت زائران است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی هلال احمر مازندران، ‌ غلامعلی فخاری روز یکشنبه اعلام کرد : فعالیت و خدمت رسانی درمانگاه اختصاصی هلال احمر مازندران به زائران اربعین حسینی در عمود یک هزار و ۱۲۰ کشور عراق است.

وی ادامه داد:این درمانگاه اختصاصی که برای اولین بار از سوی هلال‌احمر مازندران جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در کشور عراق برپا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اضافه کرد:‌چهار پزشک، ۶ پرستار، ۲ تکنسین دارویی، یک مترجم به همراه ۱۰نفر پرسنل هلال احمر استان به صورت داوطلبانه فعالیت می کنند تا خدمات بهداشتی و درمانی موردنیاز زائران ارائه کنند.

خدمات درمانگاه تخصصی هلال احمر مازندران با ۵۱ نیروی انسانی و امکانات به زائران اربعین

وی ادامه داد: همچنین در مجموع هفت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۵ نیروی داوطلب، چهار نجاتگر و ۲۴ از کارکنان هلال‌احمر مازندران جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شده اند.

بنا به اعلام ستاد مرکزی اربعین آخرین آمار خروج زائران اعم از ایرانی و خارجی تا روز گذشته نزدیک به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر است.

همچنین این ستاد از زائرین خواست حتما یک روز قبل از اربعین به کشور برگردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha