تیم فوریت‌های پزشکی مازندران برای خدمت رسانی به زائران اربعین آماده شدند

ساری-ایرنا- رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اعزام تیم فوریت های پزشکی به همراه تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به مرزهای غربی کشور خبرداد.

یحیی صالح طبری روز چهارشنبه در آیین بدرقه تیم فوریت های پزشکی مازندران به عراق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین راستا هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مناطق مرزی و مسیر تردد زائران اربعین حسینی اعزام شدند.

وی ادامه داد:‌ به همراه این تجهیزات و امکانات ۲۷ نفر نیروی عملیاتی از کارشناسان فوریتهای پزشکی، جهت پوشش امدادی مراسم اربعین به سمت مرزهای غرب کشور اعزام شدند.

رییس اورژانس مازندران اظهار کرد: این افراد و تجهیزات تا پایان مراسم اربعین حسینی در مناطق مورد نظر مستقر خواهند بود تا به زائران و افرادی که در مسیر تردد می کنند خدمات بدهند.

وی گفت:‌ البته حضور و اعزام این تعداد امکانات و تجهیزات اورژانس به مرزهای غربی کشور خللی در ارائه خدمات به مردم و مسافران در مازندران ایجاد نخواهد کرد و همچون گذشته این خدمات فوریتی به موقع و لازم به آنها ارائه خواهد شد.

اورژانس مازندران با در اختیار داشتن ۹۷ پایگاه جاده ای و شهری در طول سال به شهروندان در مواقع بروز حوادث خدمات‌دهی می کند که از این تعداد ۳۷ پایگاه در مناطق شهری قرار دارد و از ظرفیت ۱۵۰ دستگاه آمبولانس برای خدمات‌دهی به مصدومان استفاده می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha