۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۴
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85572019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش «مشق همدل» در خراسان‌شمالی آغاز شد

۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۴
کد خبر: 85572019
پویش «مشق همدل» در خراسان‌شمالی آغاز شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی از آغاز پویش «مشق همدل» با هدف جذب مشارکت مردمی برای تهیه نوشت افزار و پوشاک دانش آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد حمایتی در استان خبر داد. 

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد روز یکشنبه اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز زیرپوشش این نهاد حمایتی هستند و بر اساس برنامه‌ریزی ها کمک‌های جمع‌آوری‌شده نیکوکاران در اسرع وقت در قالب بسته نوشت افزار و پوشاک در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برخی از خانواده های نیازمند به دلیل مشکلات معیشتی و مالی قادر به تامین هزینه های تحصیل کودک خود نیستند که کمک های نیکوکاران در این زمینه بسیار یاری رسان خواهد بود.

الهی راد با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: سه هزار و ۲۷۰ فرزند یتیم و پنج هزار و ۷۰ فرزند محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان هستند و ۳۰ هزار حامی از این فرزندان حمایت می کنند و با توجه به مشکلات اقتصادی خانواده ها همچنان چشم انتظار کمک های خیرین و نیکوکاران هستیم.

وی یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند از طریق کد دستوری # ۰۵۸*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ برای کمک به تهیه نوشت افزار و پوشاک برای دانش‌آموزان نیازمند اقدام کنند.

خراسان شمالی با جمعیت بیش از یک میلیون نفری، بیش از ۵۳ هزار خانوار و بیش از شامل ۱۰۶ هزار مددجو زیر پوشش خدمات نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

۵۰ درصد این مددجویان بانوان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که ۶۶ درصد افراد زیر پوشش در مناطق روستایی و ۳۴ درصد هم در مناطق شهری استان ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha