۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۶
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85572082
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ ایراد ورزشگاه خرم آباد برای میزبانی تیم خیبر در لیگ برتر برطرف شد 

خرم آباد - ایرنا - سرپرست مدیرعاملی باشگاه خیبر خرم آباد گفت: اصلاح ۳۲ مورد ایراد سازمان لیگ در ورزشگاه تختی برطرف شد و این تیم هفته‌ دوم رقابت‌های لیگ برتر جمعه ۲ شهریور در خرم آباد، میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد احسان ناصر روز یکشنبه در خصوص آخرین تغییرات انجام شده برای میزبانی خیبر افزود: با توجه به فرصت کم تا آغاز رقابت های لیگ، همزمان با بستن تیم برای اولین بار تجهیزات زیرساختی فیزیکی و مجازی بلیط‌فروشی الکترونیک و گیت‌های ورودی الکترونیک تعبیه شد و در هفته‌ پایانی با سه شیفت کاری، در حال طراحی سایت و سامانه‌ بلیط‌فروشی هستیم.

وی با بیان اینکه کار طراحی سایت بلیط‌فروشی اینترنتی در مراحل پایانی و آزمایش است اظهار کرد: شماره‌گذاری صندلی‌های ورزشگاه آغاز شروع شده است و آدرس سایت بلیط‌فروشی به زودی اعلام می شود و چنانچه سامانه هفته جاری آماده نشود بلیط فروشی بازی مقابل سپاهان به صورت فیزیکی خواهد بود.

وی بیان کرد: نورافکن‌های ورزشگاه تختی خرم‌آباد نیز استاندارد لیگ برتری را نداشت و زیر ۶۰۰ لوکس بود که با ارتقا به حدود یک هزار و ۴۹۰ لوکس رسیده و در فاز بعدی به یک هزار و ۶۰۰ لوکس‌ خواهد رسید همچنین پروژکتورهای فاز جدید از گازی به ال‌ای‌دی تبدیل شده اند که با قطع و وصل برق، سریع به مدار برمی‌گردند.

ناصر افزود: جایگاه تماشاچیان طبق استاندارد موجود ایمن‌سازی، جایگاه خبرنگاران احداث، ۶۴ دوربین‌ چهره‌زن تعبیه، فاز اول سیستم صوتی اجرا، فنس‌ها مرتفع و محل‌عبور و مرور تیم‌ها جداسازی شده است.

وی ادامه داد: جایگاه جدا نیز برای حضور بانوان مشخص و با ورودی‌های جدا از آقایان آماده‌سازی شده که البته حضور این قشر منوط به مجوز شورای تامین استان است.

ناصر همچنین اظهار کرد: اسکوربرد ( تابلوی نمایش امتیازات) ورزشگاه پس از ۲ دهه تعمیر، تجهیز و به‌روزرسانی، اتاق var یا همان کمک داور ویدئویی تعبیه، محل قرارگیری افراد کنترل و نظارت دوربین‌های تماشاچیان و محیط تجهیز شد و در اختیار نهاد نظارتی و امنیتی قرار گرفت.

وی اشاره کرد: باشگاه خیبر به دلیل اقدامات صورت گرفته از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مورد تقدیر قرار گرفته است اما بدون شک هیچ کاری بی‌نقص نیست و پیشاپیش از هواداران بابت نقص‌ها عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک برای نخستین بار در طول تاریخ این باشگاه به لیگ برتر صعود کرد و جمعه ۲۶ مرداد در هفته نخست این رقابت ها مهمان هوادار تهران بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha