خیبر آماده میزبانی از سپاهان در لیگ برتر است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: تمامی ایرادات ورزشگاه تختی خرم‌آباد از سوی سازمان لیگ برطرف شده خیبر لرتباران آماده میزبانی از تیم سپاهان در هفته دوم لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا وحید والی‌زاده مرادی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: فرهنگ سازی برای نخستین میزبانی خیبر در لیگ برتر ضروری است و هواداران باید جزیی ترین مسایل را رعایت کنند.

وی گفت: استاندارد های لازم از سوی فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی باید رعایت شود و این موضوع مستلزم همکاری هواداران است.

وی ادامه داد: پرتاب بطری آب معدنی موجب جریمه های عمومی و همچنین جریمه هایی برای باشگاه می‌شود که می‌تواند عواقب بسیاری داشته باشد.

والی‌زاده مرادی افزود: ۳۴ مورد نقص از ورزشگاه تختی خرم‌آباد از سوی سازمان لیگ گرفته شد که با تلاش شبانه روزی و حمایت استاندار لرستان برطرف شده و آماده میزبانی از تیم سپاهان اصفهان در روز جمعه در هفته دوم خواهیم بود.

وی ادامه داد: میزبانی بی‌نظیر لرتباران در تمامی مقاطع زبانزد است و امیدواریم این مهم در لیگ برتر اجرایی شود و موجب افزایش روحیه بازیکنان شده تا سالیان متمادی شاهد حضور خیبر در بالاترین سطح مسابقات فوتبال کشور باشیم.

وی گفت: نورافکن‌های ورزشگاه تختی خرم‌آباد نیز استاندارد لیگ برتری را نداشت و زیر ۶۰۰ لوکس بود که با ارتقا به حدود یک هزار و ۴۹۰ لوکس رسیده و در فاز بعدی به یک هزار و ۶۰۰ لوکس‌ خواهد رسید همچنین پروژکتورهای فاز جدید از گازی به ال‌ای‌دی تبدیل شده اند که با قطع و وصل برق، سریع به مدار برمی‌گردند.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک برای نخستین بار در طول تاریخ این باشگاه به لیگ برتر صعود کرد و جمعه ۲۶ مرداد در هفته نخست این رقابت ها مهمان هوادار تهران بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha