۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85572357
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ملی پوش گلبال: شرایط بهتری برای حضور در پارالمپیک پاریس داریم + فیلم

همدان- ایرنا- ملی پوش گلبال کشور گفت: نسبت به بازی‌های آسیایی هانگژو چین، شرایط بهتری برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس داریم.

نعمت الله سرافرازی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: پارالمپیک به طور قطع قابل مقایسه با بازی‌های آسیایی نیست و حریفان قدرتمندی را پیش رو داریم.

وی بیان کرد: ما برای نخستین بار گام به این رویداد مهم جهانی می‌گذاریم و انگیزه بسیار بالا برای رسیدن به سکوی قهرمانی داریم.

سرافرازی اضافه کرد: دوره‌های آماده‌سازی خوبی را زیر نظر مربیان پشت سر گذاشتیم و علاوه بر اصلاح نقاط ضعف خود، روش‌هایی که مربیان در نظر گرفتند را پیاده کردیم.

ملی پوش همدانی گلبال کشور با اشاره به گروه‌بندی در مسابقات پارالمپیک گفت: بر اساس برنامه، در گروه یک قرار گرفته‌ایم و در دیدار با تیم ملی فرانسه نخستین مسابقه ما به شمار می‌رود، سپس باید با برزیل (مدافع عنوان قهرمانی پارالمپیک) و نیز آمریکا مسابقه بدهیم و البته در دور مقدماتی هدف ما صدرنشینی است تا به تیم چهارم گروه دوم برخورد کنیم.

سرافرازی یادآور شد: تیم‌های چین، اوکراین، مصر و ژاپن نیز در گروه B با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و بهترین‌ها در این مسابقه هستند.

وی خاطرنشان کرد: همه ملی پوشان هم قسم شده‌ایم که در نخستین تجربه حضورمان در این رویداد مهم بتوانیم روی سکو برویم و با مدال به کشور بازگردیم.

وی افزود: از حریفان تا حدودی شناخت لازم را داریم اما روی توانایی خود تکیه کرده‌ایم و می‌توانیم درخشش بازی‌های آسیایی را این بار در پارالمپیک جبران کنیم.

ملی پوش گلبال کشورمان با قدردانی از اعتماد مسوولان برای اعزام تیم به این مسابقات گفت: قطع به یقین دست پر به کشور بازخواهیم گشت.

بازی‌های پارالمپیک پاریس ۷ تا ۱۸ شهریور به میزبانی پاریس برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha