۵۶ هزار زائر اربعین با اتوبوس از مشهد به مرزهای غربی کشور اعزام شده اند

مشهد- ایرنا- معاون سیاسی فرماندار مشهد گفت: ۵۶ هزار نفر از زائران ایرانی و غیرایرانی طی ۱۳ روز گذشته برای حضور در آیین اربعین حسینی با اتوبوس از مشهد راهی مرزهای غربی کشور شدند.

مهدی ناصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۱۶ مرداد ماه تا امروز، ۳۰ هزار زائر ایرانی اربعین از پایانه امام رضا(ع) مشهد عازم مرزهای غربی کشور شدند که ۲۵ هزار نفر از این تعداد از طریق مرز مهران عازم عتبات عالیات شده اند.

وی ادامه داد: از ۱۶ مرداد تا روز جمعه نیز افزون بر ۲۶ هزار زائر غیرایرانی شامل اتباع خارجی مقیم و غیر مقیم در مشهد از طریق اتوبوس به مرزهای غربی کشور اعزام شده اند.

معاون فرماندار مشهد گفت: گروه هایی از فرمانداری مشهد، اداره های راهداری و تعزیرات و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد مستقر شده اند.

ناصری افزود: در کنار ناوگان عمومی جاده ای، طی ۱۳ روز گذشته، ۲۵ هزار زائر اربعین حسینی نیز از ایستگاه راه آهن مشهد به شهرهای همجوار با مرزهای غربی کشور منتقل شده اند.

به گزارش ایرنا، پیش‌بینی می‌شود امسال ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در سراسر کشور از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha