۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85572864
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرواز بیرجند به نجف در ایام اربعین برقرار شد

۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۴
کد خبر: 85572864
پرواز بیرجند به نجف در ایام اربعین برقرار شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: پرواز رفت و برگشت در مسیر بیرجند - نجف و بالعکس ویژه اربعین از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند برقرار شد.

به گزارش ایرنا از اداره‌کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی عظیم طهماسبی روز دوشنبه دراین باره افزود: با پیگیری‌های نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و برگزاری جلسه با رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول برقراری پرواز اربعین از فرودگاه بیرجند داده شد و شرکت هواپیمایی کاسپین برای برقراری پرواز معرفی شد.

وی عنوان کرد: طبق اعلام هواپیمایی کاسپین پرواز رفت بیرجند به نجف یکم شهریور برنامه‌ریزی شده است که پس از اخذ مجوزهای لازم تا اواخر وقت اداری امروز دوشنبه بر روی سیستم فروش برای خرید زائران قابل دسترس خواهد بود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه پرواز برگشت نجف به بیرجند برای هشتم شهریور برنامه‌ریزی شده است گفت: ساعت رفت پرواز هواپیمایی کاسپین پنجشنبه یکم شهریور بیرجند به نجف ۱۰:۲۰ و ورود به نجف ۱۱:۵۵ و برگشت پنجشنبه هشتم شهریور نجف به بیرجند ۰۹:۵۰ ورود به بیرجند هم ۱۲:۲۵ است.

طهماسبی با قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم قاینات و زیرکوه و نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی افزود: زائران برای تهیه بلیت باید از طریق سایت شرکت هواپیمایی کاسپین به آدرس https://www.caspianairlines.com یا از طریق آژانس‌های هواپیمایی فعال در استان اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha