۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۰
کد خبر: 85572914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلنگ مرکز خیریه درمانی «امید» در بابل به زمین زده شد

ساری - ایرنا - عملیات اجرایی ساختمان مرکز خیریه کلینیک امید برای حمایت از بیماران کم برخوردار با سرمایه گذاری ۸۵ میلیارد ریالی خیرین بابلی در محددوه دانشگاه علوم پزشکی بابل کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در آیین کلنگ زنی این طرح خیر ساز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلنیک امید بابل سالانه میزبان بیش از ۳۰ هزار بیمار از سراسر استان مازندران است.

سید علی مظفر پور گفت: برخی از بیمارانی که به این مرکز درمانی مراجعه می کنند نیازمند حمایت بیشتر مالی هستند که مرکز خیریه کلنیک امید با پشتیبانی خیرین این وظیفه را انجام خواهد داد.

وی با بیان این که در کلنیک امید بابل ۳۰ متخصص و فوق تخصص، بیماران سراسر استان را در این مرکز معاینه و درمان می کنند، اظهار کرد: هر چند تعرفه های کلنیک امید دولتی است اما برخی از بیماران برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی مشکل دارند که مرکز خیریه کلنیک امید آن را پشتیبانی خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: بسیاری از بیمارانی که به این مرکز مراجعه می کنند غیر بومی هستند که از شهرهای مختلف استان به این مرکز مراجعه می کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: نقش خیرین در توسعه زیر ساخت های درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل بسیار ممتاز است که باید قدر شناس خیرین شهر بابل باشیم.

مرکز خیریه کلنیک امید با اعتبار ۸۵ میلیارد ریالی در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر در دوطبقه در کنار کلنیک امید بابل در محدوده دانشگاه علوم پزشکی بابل ساخته خواهد شد.

کلنگ مرکز خیریه درمانی «امید» در بابل به زمین زده شد

دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای ۱۰ دانشکده و یک پژوهشکده اعم از دانشکده پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و مامایی رامسر، دانشکده طب ایرانی، پردیس خودگردان، توانبخشی، بهداشت، پرستاری و مامایی از جمله دانشکده های این دانشگاه محسوب می شوند که در نهایت پژوهشکده سلامت هم در این دانشگاه فعالیت دارد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل شامل هفت بیمارستان شامل مرکز آموزشی درمانی شهید یحیی نژاد بابل، شهید بهشتی، آیت الله روحانی، کودکان امیرکلا، شهید رجایی بابلسر، مرکز درمانی تخصصی ناباروری فاطمه زهرا، ۱۷ شهریور مرزیکلا و نیز دو کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید مرکزی بابل و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید خشرودپی دارا می باشد که سالانه ۷۰ هزار بیمار در این بیمارستان ها بستری می شوند.

در زمان حاضر این دانشگاه پزشکی در بابل بیش از چهار هزار ۳۰۰ دانشجوی داخلی و ۳۶۸ عضو هیأت علمی دارد که برای نخستین بار بیش از ۲۰ دانشجوی خارجی هم در این دانشگاه تحصیل خود را آغاز کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha