۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۴۳
کد خبر: 85573208
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فوق‌العاده خاص پرستاران اراکی فردا سه‌شنبه پرداخت می‌شود

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فوق العاده خاص کارکنان سلامت، در سال ۱۴۰۳ با ضریب «یک» تائید و تصویب شده و با پیگیری‌های انجام شده فردا(سه‌شنبه) اولین مرحله آن پرداخت می‌شود.

دکتر علیرضا امانی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: یکی دیگر از مطالبات اصلی پرستاران، اجرای فوق العاده خاص یا همان ترمیم حقوق است که با ضریب مناسبی در ایام کرونا قول داده شده بود و متاسفانه عملی نشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: از دیگر مطالبات، پایه حقوق کم پرستاران است که با توجه به زحمات این قشر بسیار ناچیز است و این امر باید توسط نمایندگان مجلس و در سطوح بالای کشوری پیگیری و برطرف شود و پیگیری‌های لازم در این خصوص نیز در حال انجام است.

امانی به مبلغ ناچیز و ساعات اضافه کاری بالای پرستاران اشاره کرد و افزود: اگر در سال‌های گذشته پایه حقوق پرستاران اضافه می‌شد در خصوص مبلغ اضافه کاری نیز مشکلی نبود و براساس تماس‌های صورت گرفته و جلسات برگزار شده، افزایش چند برابری مبلغ اضافه کار انجام خواهد شد.

وی به پرداخت چندین ماه از معوقات پرستاران اشاره و اضافه کرد: اعتراض بر نحوه و نوع اجرای تعرفه‌گذاری پرستاری نیز که از دیگر مطالبات پرستاران است، طبق یک اصول و فرمول خاص محاسبه می‌شود و تعداد خدمات و هم ارزش نسبی اصلاح خواهد شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha