مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده برای مودیان همدانی قابل تمدید نیست

همدان- ایرنا- مدیرکل امور مالیاتی استان همدان گفت: آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره نخست فصل بهار سال ۱۴۰۳ برای مودیان استان تا پایان روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه است و این مهلت تمدید نمی‌شود.

وجیه الله ذکوری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اظهارنامه مالیات‌های ارزش بر افزوده به صورت پیش فرض بر اساس گردش حساب دستگاه های پایانه فروشگاهی بر روی سایت امور مالیاتی بارگذاری شده است و مودیان باید نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.

وی اظهار کرد: مودیان استان همدان تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند.

ذکوری عنوان کرد: مهلت تسلیم اظهارنامه و پرداخت مالیات هرساله تا خرداد و تیرماه بود که امسال با توجه به برخی از مسائل و همچنین درخواست مودیان، این مهلت برای اظهارنامه ماده ۱۰۰ تا ۱۵ مرداد و مالیات بر ارزش افزوده تا ۳۱ مرداد تمدید شد.

وی تاکید کرد: این مهلت قابل تمدید نیست و همه مودیان حقیقی و همچنین شرکت‌های استان همدان باید تا پیش از تاریخ تعیین شده نسبت به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده خود اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان ادامه داد: مودیان پرداخت مالیات پیش از پایان مهلت تعیین شده با مراجعه به پایگاه اینترنتی my.tax.gov.ir مالیات بر ارزش افزوده تعیین شده را پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا، ۵۵ درصد از مودیان مالیاتی استان همدان معادل ۵۷ هزار نفر طی یک سال گذشته با پرکردن فرم ماده ۱۰۰ اظهارنامه مالیاتی از پرداخت مالیات معاف شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha