کاظمیان: معرفی دنیامالی هوشمندانه بود/او در مسائل داخلی و خارجی ورزش نخبه است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون سوارکاری معرفی احمد دنیامالی برای وزارت ورزش را تصمیم هوشمندانه رئیس جمهور دانست و گفت: او سالیان متمادی در سطح اول مدیریت کرده و سمت‌های مهمی را بر عهده داشته و تجارب گرانبهایی دارد. 

محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی درباره معرفی احمد دنیامالی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: معرفی دنیامالی را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان باید به فال نیک گرفت و از رئیس جمهور برای این انتخاب درست و هوشمندانه تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: دنیامالی سبقه و کارنامه‌ای درخشان در عرصه ورزش دارد و آثار مثبتی از خودبه جای گذاشته که تا به امروز باقیست. او در سمت رئیس فدراسیون قایقرانی عملکردی فوق‌العاده‌ای داشته و به اندازه‌ای مثمرثمر بوده که می‌توان قایقرانی ایران را به قبل و بعد از او تقسیم کرد.

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: در دوره دنیامالی بود که با برنامه‌ریزی و نگاه راهبردی وی استعدادهای خیلی خوبی در این رشته بروز و ظهور پیدا کرد و قایقرانی ایران موفق شد در سطح آسیایی و جهانی مطرح و مدال‌آور شود. در دوره او قایقرانی ایران المپیکی هم شد.

وی افزود: در حوزه دیپلماسی ورزش نیز دنیامالی موفق بود و توانست با ارتباطات گسترده و تنگاتنگ با نهادهای بین‌المللی، کرسی‌های مهمی را بدست بیاورد که تا به امروز نیز پابرجا مانده و به اعتقاد من دنیامالی در مسائل داخلی و خارجی ورزش یک نخبه است.

کاظمیان با تاکید بر تجربه مدیریتی دنیامالی بیان کرد: او سالیان متمادی در سطح اول مدیریت کرده و سمت‌های مهمی را بر عهده داشته و تجارب گرانبهایی دارد. او حتی در حوزه ورزش نیز سال‌ها در باشگاه قدیمی و ریشه‌دار ملوان به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل حضور داشته و ارتباطش با حوزه ورزش قطع نشده و مستمر بوده است.

وی تصریح کرد: با این روزمه پر و پیمان، دنیامالی گزینه مطلوبی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شود و می‌تواند به خوبی این وزارتخانه را اداره کند. امیدوارم نمایندگان مجلس با رای بالا و قاطع به دنیامالی کمک کنند تا ورزش صاحب یک مدیر ورزشی و مقتدر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha