کفاشیان: دنیامالی از جنس ورزش است

۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۲
کد خبر: 85565138
کفاشیان: دنیامالی از جنس ورزش است

تهران- ایرنا- رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان، فردی از جنس ورزش و سیاست است و دنیامالی این ظرفیت را دارد تا از همه فرصت‌های موجود برای موفقیت ورزش استفاده کند.

علی کفاشیان روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: دنیامالی فردی از جنس ورزش و سیاست بوده که این خود موضوعی مهم و قابل توجه است. او پیش از این نیز رئیس فدراسیون قایقرانی بوده و در زمان مسئولیتش این فدراسیون با تحولی عظیم مواجه شد و موفقیت‌هایی را هم کسب کرد.

وی ادامه داد: از نظر شخصیتی هم او را فردی سالم و توانمند می‌دانم، یکی از ویژگی‌های بارز احمد دنیامالی این است که قابلیت تعامل با همه بخش‌ها را به خوبی دارد که این برای ورزش یک فرصت تلقی می‌شود. او در بخش‌های دیگر ورزش هم شایستگی‌های خود را به اثبات رسانده و زمانی که در حوزه فوتبال حضور داشت شاهد فعالیت‌های اثربخش او بودیم.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال تصریح کرد: پیش از این شاهد حضور چهره‌های سیاسی در ورزش بودیم که بعدها در این حوزه به شهرت رسیدند اما دنیامالی یکی از چهره‌های قدیمی ورزش است که در حوزه سیاست هم دستی داشته و نسبت به امور مختلف و فضاهای موجود، شناخت کامل و جامع دارد و این یک ترکیب ایده‌آل برای فردی است که می‌خواهند سکان ورزش کشور را به دست او بسپارند.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که مسئولیت‌های دنیامالی در عرصه ورزش آسیا و جهان تا چه میزان او را در موفقیت مسئولیت پیش‌رو کمک می‌کند، گفت: وقتی وزیر ورزش در عرصه بین‌الملل فردی شناخته شده و خوشنام باشد طبیعی است اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. دنیامالی با توجه به مسئولیت‌هایی که در بخش‌های مختلف ورزشی و غیرورزشی داشته فردی مطلع و آگاه است و شناخت او به ورزش، می‌تواند برگ برنده باشد. با این شرایط او هدفمند گام برداشته و در مسیر درست حرکت می‌کند و با وجود او، از امروز باید به فکر المپیک و بازی‌های آسیایی در دوره بعد باشیم تا ورزش ایران در مسیر موفقیت گام بردارد.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از ظرفیت‌هایی که دنیامالی دارد به توانمندی‌های او در استفاده و بهره‌گیری از بخش خصوصی در عرصه ورزش باز می‌گردد، با این شرایط هرجا نیاز باشد او می‌تواند بخش خصوصی را درگیر ورزش کند و این برای وزیر ورزش کشور، یک ویژگی محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha