مربی تیم ملی اسکیت: در جهانی ایتالیا به دنبال خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ هستیم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی اسکیت فری استایل گفت: با تمام قوا در پیکارهای جهانی ایتالیا به میدان می‌رویم و امیدواریم افتخارات گذشته را تکرار و خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را کسب کنیم.

به گزارش ایرنا، احسان حبیب‌آبادی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: تا امروز ۲ مرحله تست انتخابی تیم ملی برای ورزشکاران فری استایل برگزار شد تا به شکل بهتری به جمع‌بندی نهایی در رابطه با نفرات ملی‌پوش برسیم. برگزاری این تست‌ها کمک کرد که بتوانیم اطلاعات جامع و کاملی نسبت به افراد مستعد که می‌توانند آینده تیم ملی را تشکیل بدهند، داشته باشیم.

وی افزود: اردوهای آمادگی برای ملی‌پوشان در حال پیگیری است چراکه برگزاری این اردوها کمک می‌کند تا بچه‌ها به پیک و اوج آمادگی خودشان بیشتر نزدیک شوند. البته تا پیش از زمان اعزام، اردوهای دیگری هم در پیش است تا ورزشکاران زیر نظر مربیان به تمرینات آماده‌سازی بپردازند.

مربی تیم ملی اینلاین فری استایل درباره اینکه با چه تعداد نفرات به ایتالیا خواهند رفت، گفت: با توجه به برآورد و اطلاعات آماری که از اعضای تیم ملی در این مدت به دست آوردیم، با هفت نفر راهی مسابقات جهانی اسکیت شویم.

حبیب‌آبادی در خصوص شانس کسب در رشته اینلاین فری استایل، گفت: از آنجایی که یک‌سری کشورها مانند میزبان، چین، چین‌تایپه و تایلند رقبای جدی و همیشگی ما هستند، بنابراین از آنجایی که ملی‌پوشان دارای رنکینگ یک و دو جهانی هستند. در این مدت توانستیم در میادین بین‌المللی به ویژه در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های بین‌المللی بدرخشیم و به طور قطع امسال این رویکرد با توان و قدرت بیشتری دنبال می‌شود.

وی با تشکر از مسئولان فدراسیون اسکیت برای حمایت از ورزشکاران تصریح کرد: فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی داشت، از این‌رو توانستیم از سال گذشته تاکنون به صورت مداوم در اردو و رقابت‌ها باشیم و جا دارد بابت این امر از مسئولان فدراسیون تشکر کنم. امیدوارم با این برنامه‌ریزی، بتوانیم مانند سال گذشته باز هم تاریخ‌ساز شویم.

مربی تیم ملی اینلاین فری استایل یادآورشد: فدراسیون نیز تا حد توانش با پرداخت جوایز برای ورزشکاران سنگ تمام گذاشت و باعث بالا رفتن انگیزه‌ها شد. در کنار فدراسیون هم هیأت‌های استانی و مربیان در این موفقیت‌ها نقش به سزایی داشتند و اگر بازیکنان و نسل خوبی تربیت شده‌ به طور حتم با برنامه‌ریزی خوب فدراسیون، مربیان و سایر بخش‌های اسکیت است.

مسابقات جهانی فری استایل نیمه دوم شهریور به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha