۶ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۳۹
کد خبر: 85575152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احمدی: مدال نقره بازی‌های آسیایی را به طلای جهانی تبدیل می‌کنم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش اسکیت فری‌استایل ایران با اشاره به نزدیک بودن مسابقات جهانی اسکیت در ایتالیا گفت: به دنبال آن هستم تا مدال نقره بازی‌هایی آسیایی خودم را به طلای جهانی تبدیل کنم و مدت‌هاست روی این هدف، برنامه‌ریزی کرده‌ام.

ترانه احمدی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به نزدیک بودن بازی‌های جهانی اسکیت در ایتالیا اظهار داشت: مسابقات جهانی به میزبانی ایتالیا و از ۱۶ شهریور تا سوم مهرماه در شرایطی برگزار خواهد شد که نمایندگان ایران در ۵ رشته به میدان خواهند رفت.

وی ادامه داد: یکی از این رشته‌ها فری‌استایل است که در مدال‌آوری موفق عمل کرده و ورزشکاران ما در عرصه جهانی نیز جایگاه ویژه‌ای دارند. مسابقات ایتالیا حکم رقابت‌های المپیک را دارد و همه تلاش ما این است که بتوانیم در این رویداد با قدرت به میدان برویم.

این دختر ورزشکار ایرانی تصریح کرد: در این مدت اردوهای خوبی را سپری کردیم و از دانش به روز مربیان ایرانی هم بهره برده‌ایم. همه شرایط برای موفقیت آماده است و اگر در ایتالیا روز، روز ما باشد کسب مدال طلا دور از دسترس نیست و من مدت‌هاست روی آن برنامه‌ریزی کرده‌ام.

احمدی یادآور شد: در مدتی که در اسکیت حضور دارم مدال‌های بسیاری را به دست آوردم و می‌خوام با کسب نشان طلا، این مسیر را با قدرت بیشتری ادامه دهم. حریف اصلی من از کشور چین‌تایپه است و اگر بتوانم او را کنار بزنم، مدال طلا از آن ایران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بعد از بازی‌های آسیایی و مدال نقره‌ای که به دست آورد نگاه جامعه به این ورزش چگونه بوده است، گفت: حضور ما در این دوره از بازی‌ها و موفقیتی که کسب شد کافی بود تا جامعه و خانواده‌ها با ورزش اسکیت فری‌استایل آشنا شده و نسبت به آن گرایش پیدا کنند. امیدوارم روزی این رشته هم به مجموعه بازی‌های المپیک اضافه شود تا بتوانیم در این میدان بزرگ نیز قدرت ورزشکاران ایران را به رخ بکشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha