هنرجو: ترمیم پیست اسکیت آزادی وعده‌ای بود که محقق شد؛ به دنبال تکرار موفقیت‌ها هستیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون اسکیت گفت: بازسازی و ترمیم اسکیت آزادی یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های من برای توسعه و موفقیت این رشته بود و با انجام آن، استعدادیابی و استفاده از ظرفیت‌های این رشته را مورد توجه و تاکید بیشتر قرار خواهیم داد.

مجید هنرجو روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات و فعالیت‌هایی که در این مدت صورت گرفته، اظهار داشت: همانطور که وعده داده‌ بودم مراحل ترمیم و بازسازی پیست اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران را آغاز کرده‌ایم و لا وجود همه مشکلاتی که از نظر مالی وجود دارد، تلاش کردیم در زمان مناسب این کار به مرحله اجرا دربیاید تا ورزشکاران ما در شرایط مناسب تمرینات خود را دنبال کنند.

وی ادامه داد: این پروژه یکی از اولویت‌های ما به شمار می‌رفت که محقق شد و در ادامه به دنبال اجرایی کردن سایر اولویت‌های فدراسیون خواهیم بود. اسکیت در بازی‌های آسیایی نشان داد توانایی و ظرفیت بالایی دارد که مورد تفقد و لطف مقام معظم رهبری هم قرار گرفت که برای همه ما بسیار ارزشمند بود. این عنایتی که از سوی ایشان به جامعه اسکیت ابراز شد بار سنگینی را بر دوش ما گذاشت و تلاش خود را دو چندان خواهیم کرد که به شایستگی این محبت‌ها را پاسخ دهیم.

رئیس فدراسیون اسکیت تاکید کرد: این ورزش مورد توجه خانواده‌ها بوده و همواره در مسابقات ما در کنار حضور پرشور ورزشکاران،‌ خیل عظیمی از پدران و مادران را هم داریم که در رویدادهای ما حضور یافته و تماشاگر تلاش فرزندان خود هستند که این نشان از علاقه‌مندی در سطح جامعه دارد اما بعد از افتخارآفرینی اسکیت ایران در بازی‌های آسیایی این علاقه‌مندی دوچندان شد و امیدواریم بتوانیم از این فرصت و ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

هنرجو با بیان اینکه در این فدراسیون کارهای به جامانده‌ زیادی وجود دارد که باید با سرعت به سرانجام برسد، گفت: بالاخره رشته مفرح اسکیت در سراسر کشور مخصوصأ در میان جوانان و سایر اقشار جامعه رشد خوبی داشته و این صنعت پرطرفدار و پُردرآمد باید با ساختاری قدرتمند، در مسیر رشد قرار بگیرد.

وی به برگزاری اردوهای مختلف اشاره کرد و گفت: مسابقات جهانی اسکیت را در ایتالیا پیش رو داریم که باید در آن شرکت کنیم، بدون شک در این رویداد همه کشورهای صاحب نام و عنوان با تمام قدرت به میدان خواهند آمد اما ایران نیز در این بخش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم پیش‌بینی‌ها به واقعیت تبدیل شود و یک‌بار دیگر شاهد افتخارآفرینی نمایندگان ایران در این بازی‌ها باشیم.

او در واکنش به به موضوع استعدادپروری و استفاده از ظرفیت‌هایی که در اسکیت وجود دارد، خاطر نشان کرد: این موضوع یکی از همان اولویت‌های ما است، خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین ما و هیات‌های استانی وجود دارد و شبکه ارتباطی مناسبی ایجاد شده و به دنبال آن هستیم تا هیچ استعدادی،‌پشت خط نماند. با توجه به داده‌هایی که از موضوع استعدادیابی به دست آمده این داده‌های جدید به ما کمک می‌کند بدانیم در هر نقطه از کشور چه توان و امکانات ورزشی داریم و چه تجهیزاتی برای آینده لازم است تا کار را بهتر و با برنامه‌ریزی بهتری پیش ببریم.

هنرجو با اشاره به انتخاب وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: ورزش ایران وارد عرصه دیگری از مدیریت خود شده که امیدواریم همچون گذشته موفق باشد. در مدتی که گذشت بار ورزش ایران بر دوش کیومرث هاشمی بود و امروز این امانت به چهره‌ ورزشی دیگری به نام احمد نیامالی سپرده شد که او هم از چهره‌های ورزشی و باسابقه کشور است که امیدواریم در مسئولیتی که بر دوش دارد موفق باشد و شاهد به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در میادین برون‌مرزی و بین‌المللی و جهانی باشیم.

گفتنی است مسابقات جهانی به میزبانی ایتالیا و از ۱۶ شهریور تا سوم مهرماه در شرایطی برگزار خواهد شد که نمایندگان ایران در ۵ رشته به میدان خواهند رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha