۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85585682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین/رانندگان با احتیاط برانند

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه قزوین از ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه های قزوین - کرج و قزوین - رشت خبر داد و گفت: رانندگان برای رسیدن به مقصد به هیچ عنوان عجله نکنند و با صبر و احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو از نخستین ساعات بامداد امروز شاهد ترافیک سنگین و پرحجم در لاین شمالی آزادراه های قزوین - کرج و قزوین - رشت بودیم که همین مساله در حال حاضر نیز با شدت بیشتری نیز ادامه دارد.

به گفته وی، ترافیک در آزاد راه قزوین - زنجان و جاده اصلی قزوین - همدان نیمه سنگین اما روان جریان دارد.

سرهنگ ذاکری منش تاکید کرد: به رانندگان و مسافران توصیه می کنیم که تحت هیچ شرایطی از جاده های قدیم قزوین - کرج و قزوین - رشت به دلیل تردد وسایل نقلیه سنگین و تریلرها، تردد نکنند چرا که این مسیرها شرایط مناسب و ایمنی لازم را برای سفر و تردد ندارند.

وی ادامه داد: از رانندگان همچنین درخواست داریم تا به هیچ عنوان در حاشیه راه، به ویژه در آزادراه ها، حتی برای چند لحظه هم توقف نداشته باشند زیرا حاشیه راه منطقه بسیار خطرناک و مساعد برای هرگونه سانحه رانندگی می باشد.

وی از آماده باش ۱۰۰ درصدی عوامل پلیس راه در سطح راه های ارتباطی استان خبر داد و گفت: به رانندگان توصیه می کنیم تا به توصیه های پلیس در طول مسیر عمل کرده و در صورت بروز هرگونه حادثه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

سلام ترافیک محورهای مواصلاتی استان خروجی ازتهران ازادراه قزوین کرج سراسرمحورسنگین وپرحجم ازادراه قزوین رشت نیمه سنگین محور قدیم قزوین تهران واشتهارد به قزوین نیمه سنگین وروان ازادراه قزوین زنجان نیمه سنگین وروان توصیه هارابفرمایید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha