۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85574599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان شهرداری بجنورد برای سرمایه گذاری ۵۱ طرح اقتصادی

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: فراخوان ۳۱ طرح سرمایه گذاری با اعتبار ۵۱ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون توسط شهرداری مرکز خراسان شمالی داده شد.

سید محمدعلی کشمیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: متقاضی سرمایه گذاری برای برخی از موضوعات شهر موجود است و طرح های ارائه شده در قالب بسته های پیشنهادی در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

شهردار بجنورد اضافه کرد: مجموعه «هیجانی و شهرشادی، شهرک خودرویی، مجتمع تجاری و پارکینگ معراج، چندمنظوره، مجموعه گردشگری کوه پارک بش قارداش، تفریحی و سوارکاری، هتل چهارستاره باباامان، مجموعه کافی شاپ پارک شهر، باغ پرندگان» از جمله طرح های سرمایه گذاری بجنورد است.

وی ادامه داد: استعلامات ۳۰ بسته سرمایه گذاری انجام شده و از مجموع کل ۲ پرونده برای تغییر کاربری به کمیته فنی، یازده پرونده که خارج از محدوده بوده جهت تایید به کمیسیون زیربنایی و ۲ پرونده برای طرح توجیهی در دست اقدام است.

کشمیری تاکید کرد: بجنورد یکی از مناطق پر ظرفیت شهری در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها است و با بهره‌برداری از طرح های در حال ساخت، شاهد تحول خوبی در این منطقه خواهیم بود.

وی جذب مشارکت سرمایه گذاران را ضرورت برشمرد و بیان کرد: تلاش بر این است برای سال آینده برنامه ویژه ای در این راستا اجرا کنیم.

کشمیری خاطرنشان کرد: شهرداری بجنورد تمامی پروژه های توسعه شهری شاخص را مورد بررسی قرار داده و در صورت رعایت شاخصه ها نسبت به اجرای آن اقدام خواهد کرد.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha