۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۱۳
کد خبر: 85584206
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی‌پوش اسکیت سرعت ایران: در مسابقات جهانی ایتالیا کار سخت است

تهران- ایرنا- ملی‌پوش اسکیت سرعت ایران گفت: هر چند رقبای من در رقابت‌های جهانی ایتالیا مدال‌های متعددی دارند و کار سخت است اما در ورزش حرفه‌ای هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

ملیسا مجیدی ملی‌پوش اسکیت روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، درباره شرایط تیم ملی اسکیت ایران در آستانه اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا گفت: در این دوره از مسابقات جهانی تمامی مدعیان و تیم‌های برتر حضور دارند که بی‌شک باید منتظر سطح بالای مسابقات و رقابت سخت ورزشکاران باشیم.

وی ادامه داد: در این مدت و در اردوهای آماده‌سازی تمرینات دشواری را در برنامه داشتیم اما در ورزش حرفه‌ای واقعاً نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است و امیدوارم با کسب مدال، جواب زحمات همه را بدهیم. تمرکز کادر فنی در این مدت تغییر در نوع تکنیک ما بود که خدا را شکر موفق شدیم یک جهش خوب در این بخش داشته باشیم.

ملی‌پوش اسکیت ایران گفت: حریفان سرسختی در جهانی ایتالیا پیش‌رو داریم، همه آن‌ها از پیشینه مدالی خوبی برخوردار هستند اما به این مسائل فکر نمی‌کنیم چون ممکن است روز مسابقه اتفاقات به گونه دیگری رقم بخورد. ما در این مدت از تمامی خوشی‌ها زدیم و سخت کار کردیم. چون می‌دانیم مسابقات جهانی میدان راحتی نیست و در اسکیت سرعت حرف اول را می‌زند و ممکن است همه چیز در لحظه تغییر کند.

عضو تیم ملی اسکیت سرعت ادامه داد: ما تمرینات خیلی خوبی داریم. امیدوارم در ایتالیا شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که مزد زحمت‌هایی که کشیدیم را بگیریم. کار سخت است اما انگیزه خوبی دارم و برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

مجیدی با اشاره به اینکه اسکیت رشته‌ای تجهیزات محور است، یادآور شد: حضور در چنین سطحی و آماده‌شدن برای مسابقات جهانی بدون شک هزینه بالایی را می‌طلبد که این آسان نیست اما علاقه‌ای که به اسکیت دارم باعث شده همه این موارد را تامین و برای هدفم تلاش کنم.

وی درباره اینکه با انجام چند رقابت انتخابی به تیم ملی دعوت شده، پاسخ داد: به واسطه تمرینات سخت و مستمری که داشتم در چند دوره تست تیم ملی و همچنین مرحله‌ نهایی رکوردگیری توانستم با پشت سر گذاشتن این مراحل، وارد تیم ملی بشوم که این برای من یک افتخار است. در این مدت فدراسیون هم تا جایی که امکان داشت برای ما اردو برگزار کرد تا ما بیشتر بتوانیم مراحل آماده‌سازی را پشت سر بگذاریم. حتی دومین مرحله اردوی تیم ملی در شهر خودم ارومیه برگزار شد که واقعا از همه لحاظ، شرایط خیلی عالی بود و توانستیم با انگیزه و قدرت بیشتری به تمریناتمان ادامه بدهیم.

گفتنی است مسابقات جهانی اسکیت ایتالیا از شانزدهم شهریور تا سوم مهرماه در شرایطی برگزار خواهد شد که نمایندگان ایران در این رویداد و در ۵ رشته به میدان می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha