۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۹
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85575408
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۰ تیم بازرسی بر بازار سیمان خراسان شمالی نظارت می‌کنند

بجنورد-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: ۲۰ تیم ویژه گشت بازرسی از مراکز توزیع عمده سیمان بازید می کنند و کنترل روزانه سامانه جامع تجارت با هدف کنترل میزان موجودی کالایی و نحوه خرید و فروش کالای موصوف در سطح استان انجام می شود.

به گزارش ایرنا، ناصر فخر موحدی چهارشنبه شب در سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در خصوص بررسی مشکلات بازار سیمان اظهارکرد: پیگیری های مستمر برای تامین نیاز سیمان خراسان شمالی با اولویت خود استان انجام شده است.

وی افزود: اولویت نخست، تامین سیمان مورد نیاز استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: تعامل دوطرفه دولت و تولید کنندگان رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت و این مهم در خراسان شمالی تحقق یافته است.

وی ادامه داد: دولت در هر شرایطی از تولید کنندگان با اعطای تسهیلات و رفع مشکلات آنها حمایت کرده است اما در موارد نیاز انتظار همراهی واحدهای تولید کننده با دولت را داریم.

فخر موحدی تاکید کرد: بانک های استان تاکنون به ویژه در سه سال اخیر به تولید و اقتصاد خراسان شمالی کمک های قابل توجهی داشته اند که با این حمایت های ویژه از تولید کنندگان به رشد اقتصادی استان کمک شده است.

به گزارش ایرنا، در ادامه این نشست طرح هوشمند سازی تامین و توزیع گوشت مرغ با هدف مدیریت و پشتیبانی یکپارچه بررسی شد.

بر اساس طرح فوق با تعریف سامانه، از ابتدای زنجیره تا انتهای زنجیره توزیع گوشت مرغ از طریق کیف پول الکترونیکی انجام می شود و در ادامه ابزارهایی برای عرضه در سامانه پیش بینی شده است.

در این سامانه همچنین پیش بینی شده که دغدغه خاطر ذی نفعان بخش خصوصی در این سامانه رفع می شود و قابلیت اتصال به سامانه ملی را دارد.

تامین و توزیع گوشت مرغ بر اساس نیاز استان و شهرستان ها انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha