۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85575700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی برای مدارس لرستان تامین شد

خرم آباد - ایرنا - سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: ۶۰ میلیارد ریال به منظور تامین تجهیزات ورزشی مورد نیاز مدارس استان هزینه شده است.

به گزارش ایرنا یونس بهاروند ایران نیا روز پنجشنبه در حاشیه ارسال تجهیزات ورزشی به مدارس شهرستان ها و مناطق استان با بیان اینکه ۶۰ میلیارد ریال برای خرید این تجهیزات در راستای برنامه هفتم توسعه هزینه شده است بیان کرد: توجه به ورزش دانش آموزی و استعدادیابی از اولویت های آموزش و پرورش بوده که در سند تحول بنیادین به این موضوع هم اشاره شده است.

وی اظهار داشت: مرحله دوم تجهیزات شامل ۲۰۰ میز تنیس به همراه راکت و توپ است و در مرحله اول هم انواع توپ ، تور، حلقه های بسکتبال ، شطرنج و دیگر لوازم ورزشی مورد نیاز دانش آموزان پایه پنج و ششم ابتدایی است که به همه شهرستان ها و مناطق استان ارسال شد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: در مرحله اول ارسال تجهیزات ورزشی ۴۰ میلیارد ریال تجهیزات در راستای اجرای پروژه مهر و آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی توام با نشاط و تندرستی در استان توزیع شد.

وی اظهار داشت: این تجهیزات ورزشی بین تمامی شهرستان ها و مناطق استان توزیع و مدارس دولتی و عادی مشمول، آنها را دریافت خواهند کرد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان افزود: مرحله دوم توزیع تجهیزات ورزشی هفته آینده انجام خواهد گرفت و برای اولین بار ۲۰۰ عدد میز تنیس با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در راستای اجرای برنامه هفتم توسعه و مهارت آموزی یک رشته ورزشی توزیع خواهد شد.

بهاروند ایرانیا ادامه داد: در مجموع امسال ۶۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی خریداری شده است که در سه هزار و ۶۷۹ مدرسه توزیع خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان هم در حاشیه این مراسم گفت: طرح مهارت آموزی شنا بصورت رایگان به ۶ هزار دانش آموز دختر و پسر پایه ششم در دستور کار قرار گرفته است.

امین جمشیدی افزود: این طرح در شهرهای پایلوت یعنی خرم آباد و الیگودرز در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha