آبرسانی به سه شهر و ۸۶ روستای هرمزگان در هفته دولت

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: همزمان با هفته دولت سه شهر و ۸۶ روستا در این استان با جمعیتی افزون بر ۱۰۰ هزار نفر آبرسانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، عبدالحمید حمزه پور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۲۳ طرح مهم در حوزه آبرسانی در اجرای خطوط انتقال و توسعه شبکه‌های آبرسانی، احداث آب شیرین‌کن‌های جدید، احداث مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با تزریق اعتبارات سعی کرده تا خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهد، بیان کرد: پروژه‌های یادشده با اعتباری افزون بر ۱۱ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با توجه به هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شرکت تمامی‌ توان خود را به کار گرفته تا با تکمیل پروژه های پیش بینی شده، آلام مردم در دورترین نقطه استان کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه ما در شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعتقاد قلبی به خدمتگزاری به مردم داریم و از ایستایی در مسیر توسعه دوری می جوئیم، ابراز کرد: با توجه به این اعتقاد هیچگاه پروژه‌های آب و فاضلاب هرمزگان متوقف نشده و با تلاش شبانه روزی این مجموعه شاهد تکمیل پروژه‌ها بوده‌ایم که امیدواریم با تکمیل دیگر پروژه ها، تاثیر مثبت آن در زندگی تمام مردم هرمزگان ملموس‌تر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha