گرامیداشت روز پزشک با تاکید استاندار بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت در مازندران +فیلم

ساری- ایرنا- استاندار مازندران همزمان با گرامیداشت روز پزشک با حضور در چند بیمارستان ساری بر لزوم گردشگری سلامت در استان تاکید کرد و گفت: با توجه به وجود مواهب طبیعی ،گردشگری سلامت استان ظرفیت‌های خوبی دارد که باید به این مقوله مهم اهتمام ویژه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یوسف نوری روز پنجشنبه یکم شهریور که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به روز پزشک نامگذاری شده است ، با حضور در بیمارستانهای سوختگی و روانپزشکی زارع ساری و بیمارستان مدیریت درمان تامین اجتماعی حکمت ساری و بهزیستی استان به پزشکان خدا قوت گفت.

مازندران با ویژگی های منحصر به فرد از قبیل مناظر طبیعی و دل انگیز سواحل دریای خزر و جنگل های انبوه و سبزگون هیرکانی که دارد، قطب مهم و اصلی گردشگری کشور به شمار می رود به طوریکه سالانه میلیون ها نفر به این استان سفر می کنند و از این بابت مازندران با عنوان استان گردشگرپذیر کشور از آن نام برده می شود.

وجود ۴۰ بیمارستان دولتی و خصوصی با فعالیت در زمینه های تخصصی پزشکی و درمانی زمینه حوزه گردشگری سلامت را فراهم کرده است.

استاندار مازندران به وجود ۱۴ هکتار زمین در بیمارستان سوختگی زارع ساری اشاره کرد و بیان داشت: در این موقعیت جنگی بیمارستانی، می توان شهرک گردشگری سلامت تعریف کرد.

نوری با بیان اینکه هنوز زیر ساخت های گردشگری سلامت در مازندران فراهم نیست ، گفت : بیشتر بیمارستان های استان ظرفیت گردشگری سلامت را دارند.

استاندار مازندران همچنین با حضور در بیمارستان حکمت ساری که از مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان است ، ضمن تبریک روز پزشک از طرح‌های توسعه ای این مرکز بازدید کرد.

گرامیداشت روز پزشک با تاکیداستاندار بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت در مازندران + فیلم

مسوولان به افراد جامعه با نیازهای ویژه مازندران اهتمام کنند

نماینده عالی دولت در مازندران همچنین در ادامه با حضور در اداره کل بهزیستی استان روز پزشک را به دکتر فریبا بریمانی تبریک گفت.

نوری در این دیدار با تاکید بر این نکته که فرهنگ منزوی شدن خانواده های دارای معلول باید از بین برود، گفت : امروز توانند سازی افراد معلول در جامعه جهانی مورد اهتمام قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که توانایی معلولان در جامعه باید بروز پیدا کرده و دیده شود، بیان داشت: پیشنهاد می کنم بهزیستی با برگزاری رویدادهای مختلف ، توانایی این افراد را در معرض نمایش قرار بدهد.

نماینده عالی دولت در مازندران همچنین به اهمیت نگهداری پدر و مادران سالخورده در استان اشاره کرد و گفت: اگر فرزندان امروز بخواهند عاقبت به خیر و موفق در کارها باشند باید قدر دان پدران و مادران خود باشند.

وی تصریح کرد: فرزندانی که به تمام معنا از والدین خود مراقبت می کنند و دست آنان را می بوسند، عزتمندتر و مقابل همه مشکلات و چالش ها شکست ناپذیر هستند.

استاندار مازندران به اهمیت اجرایی شدن طرح مولد سازی با فروش اموال مازاد در بهزیستی اشاره کرد و گفت: اگر نتوانستید املاک را نقدی بفروشید ، با پیمانکار برای اجرای طرح ها عمرانی و حمایتی جامعه هدف خود تهاتر کنید .

نوری ساخت مدرسه افراد با نیاز های ویژه در بهزیستی مازندران را ضروری دانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha