۲ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۱۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85576362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث رانندگی برون شهری در کردستان ۱۰ درصد افزایش یافت

سنندج- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تصادفات درون شهری در استان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد کاهش اما برون شهری ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارس ایرنا، کیومرث حبیبی شامگاه پنجشنبه در ششمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان کردستان در سنندج اظهار کرد: امسال بر خلاف سال گذشته آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای درون شهری با کاهش حدود ۲۰ درصدی مواجه بود اما این آمار در تصادفات برون‌شهری نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۱۰ درصدی داشت و شهرستان بیجار از بالاترین درجه تلفات جاده ای برخوردار بود که باید برای کاهش آن در چند ماه آینده تلاش کرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای کاهش سرعت در فضای شهر با توجه به قرار گرفتن در آستانه بازگشایی مدارس، جابجایی سرویس‌های درون شهری، انتقال تاکسی از سایر استانها به داخل سنندج با عمر کوتاه، سنگفرش برخی از معابر، روان سازی و آسان‌سازی در عین افزایش امنیت حرکت ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه جلسه شورای هماهنگی ترافیک یکی از پرچالش‌ترین جلسات است، گفت: این جلسه هر ماه برگزار و موضوعات به صورت فنی مهندسی مورد بحث قرار می‌گیرد.

حبیبی به پروژه‌های مختلف در حوزه گردشگری اشاره داشت و بر لزوم ایمن‌سازی و آرام سازی بلوار دکتر حسینی، دسترسی کمربندی آبیدر به خیابان سیروان در سنندج تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha