۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85576473
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: خارج از سلایق سیاسی باید از افراد توانمند استفاده کرد

بجنورد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دیدگاه دولت چهاردهم بر وفاق ملی استوار است بنابراین باید از افراد توانمند کنونی استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز جمعه در دیدار استاندار و مدیران استانی به مناسبت آغاز هفته دولت اظهارکرد: نظام برای دولت سنگ تمام گذاشت و حمایت های خوبی از رییس جمهور چهاردهم شده و وزرا نیز با رای قاطع انتخاب شدند.

وی افزود: دولت چهاردهم در انتخاب وزرا از تمامی مجموعه ها استفاده کرد و در این صورت مرزبندی های سیاسی کمرنگ می شود، سرمایه انسانی بسیار اهمیت دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: رقابت صریح و شفاف در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری حاکم بود و پس از انتخاب تمامی جریان ها از دولت حمایت کردند، دولت باید خود را وقف مردم کند.

وی ادامه داد: فلسفه وجودی مسئولان خدمت و کار برای مردم است و وزنه اعمال ما در قیامت با این شاخصه سنجیده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین نوری تاکید کرد: کار برای مردم، شکر نعمت های الهی را جبران می کند و تا مادامی که در مسوولیت قرار داریم باید به عهد خدمت وفادار باشیم.

به گزارش ایرنا، به مناسبت نخستین روز از هفته دولت ظهر امروز استاندار خراسان شمالی به همراه مدیران دستگاه های اجرایی با امام جمعه بجنورد دیدار کردند.

گرامیداشت هفته دولت در ایران از ۲ تا ۹ شهریور ماه هر سال است.

خراسان شمالی بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha