۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85576561
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه نوشهر: مسوولان مشکل معشیت مردم را برطرف کنند

نوشهر - ایرنا- امام جمعه نوشهر گفت : مردم دیگر تحمل دعواها و بگو مگوهای جدال سیاسی را ندارند و در زمان حاضر مساله اصلی مردم معیشت است و مسوولان باید برای برطرف کردن این نیاز آنان اقدام اساسی کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید فضل الله حسینی در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود : بسیاری از نارضایتی ها مردم ناشی از فشار زندگی است و اگر دولت و مجلس شورای اسلامی عاقل باشند و با برخورداری از هر فکر سیاسی، معیشت مردم را حل کنند محبوبیت پیدا می کنند.

وی اظهارداشت : این نکته بسیار اساسی است که امیدواریم همه وزرای دولت دولت چهاردهم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آن توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دولت چهاردهم دولت بی حاشیه است و پایه گذار دولت بی حاشیه دولت شهید رییسی است یعنی این شهید اولین رییس جمهوری بود که برای اولین بار با مخالفان خود دعوا و توهین نکرد و این سیره ارجمند را رییس دولت چهاردهم تا اکنون به طور تقریبی حفظ کرده است.

خطیب نماز جمعه نوشهر در بخش دیگری با بیان این که جمهوری اسلامی ایران خیلی از آداب و سنت های اسلامی را احیاء کرد و گسترش داد، یادآور شد: تمام قدرت های جهان تصمیم بگیرند یک اربعین خلق کنند نمی توانند و این اعجاز الهی است و جمهوری اسلامی ایران بخشی از ظرفیت های قیام امام حسینی(ع) و اربعین حسینی را بارور کرد و به ظهور رساند.

حسینی ایجاد ۲ گروه پیام رسان در ایتا تحت عنوان "عملکرد مدیران نهادها و ارتباط مردمی امام جمعه شهرستان" را از جمله برنامه های خود برشمرد و اضافه کرد : مدیران نهادهای شهرستان باید تمام عملکردشان را در این گروه در معرض دید دیگر مسوولان شهرستان قرار دهند و همه مردم و مسوولان منطقه می توانند با هدف اعلام پیامها و ارایه مطالب مربوط در گروه ارتباط مردمی عضو شوند.

وی اداره نمازجمعه شهرستان هر هفته از سوی یکی از نهادها و ادارات، مساجد و روستاها ، سرکشی مستمراز مساجد شهرستان و احیای نمازصبح در همه مساجد شهرستان را از دیگر برنامه ها و سیاست های کاری و خواسته خود برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha