۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85576587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سبزوار: حوزه معیشت و رفاه مردم باید مورد توجه باشد

سبزوار- ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت:‌ نیاز است دولت چهاردهم برای توسعه بیش از پیش کشور، به خصوص در حوزه ارتقای وضعیت معیشت و رفاه مردم، که دغدغه و تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، به صورت جدی وارد میدان شود.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی به مناسبت آغاز هفته دولت در جمع نمازگزاران جمعه سبزوار اظهار کرد: رهبری هم در دوران دولت سیزدهم و هم در آغاز کار دولت چهاردهم در دیدارهایی که با رییس جمهوری منتخب مردم داشتند بر این امر تاکید کردند و آقای دکتر پزشکیان نیز در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی توجه بیشتر به حوزه اقتصاد را مورد توجه و تاکید قرار دادند.

وی افزود:‌ خدا را شاکریم که در آغاز هفته دولت، استقرار دولت چهاردهم را داریم که نگاه خاصی به وحدت و انسجام داخلی دارد و با نگاه ارزشمندی که مجلس شورای اسلامی داشت و اعتماد بی سابقه ای که به کابینه دولت شد، انشاالله وزیران جدید بیش از گذشته و با انسجام و تعامل و همکاری های بین بخشی، در مسیر رفع گرفتاری هایی که در حوزه داخلی در بحث معیشت و اقتصاد مردم هست و امروز گریبان جامعه را گرفته است، گام بردارند.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در این شهرستان، گفت: در مدت سه سال خدمت دولت شهید آیت الله رئیسی، به ویژه در سطح شهرستان ها و نقاط محروم خدمات ارزنده ای توسط نظام جمهوری اسلامی به مردم ارائه شد که در شهرستان سبزوار هم این توفیقات و این خدمات کم نیست، هرچند باید اذعان کرد که این خدمات نسبت به وضعیت مطلوب و ایده آل فاصله زیادی دارد و باید کار بسیاری صورت گیرد.

آماده افتتاح شدن ۹ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در سبزوار

ابراهیمی افزود: در طول خدمت ۲ سال و چندماهه بنده در شهرستان سبزوار، پیگیری های زیادی برای امور صورت گرفت و با وجود همه محدودیت ها و کمبود امکانات و اعتبارات دولتی، ظرفیت های بی نظیری در منطقه ایجاد شد که اجرای بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در قالب ۷۲ طرح در شهرستان از آن جمله است که برای بهره برداری در هفته دولت آماده شده است.

فرماندار ویژه سبزوار، با تبریک آغاز به کار دولت چهاردهم و آرزوی توفیق برای دولتمردان جدید، تلاش ها و پیگیری های خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم در ادارات و نهادهای انقلابی این شهرستان را شایسته قدردانی دانست و هفته دولت را به آنان تبریک گفت.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله دولت در شهرستان سبزوار، خاطرنشان کرد:‌ این در حالی است که گرفتاری های ناشی از کمبود منابع و اعتبارات و محدودیت ها را مردم بهتر از ما می دانند ولی با توجه به وضعیتی که در شهرستان حاکم بود و در بسیاری از شاخص ها از میانگین استانی عقب بود، تلاش های بسیاری برای جبران این عقب ماندگی ها صورت گرفت که از آن جمله می توان به گازرسانی به ۲۷ روستای بدون گاز شهرستان و نیز احیا و فعال سازی ۳۶ واحد در حوزه های دامداری، کشاورزی و صنعتی سبزوار اشاره کرد که برای مثال یکی از این واحدها ۱۱ سال معطل مانده بود.

ابراهیمی با اشاره به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، گفت: این طرح از ۱۸ سال پیش مورد پیگیری قرار گرفته بود که در دولت سیزدهم موافقت اصولی اش گرفته شد و زمین مورد نیاز آن جانمایی و واگذار شد و اکنون با تعیین مدیرعامل آن وارد مرحله دیگری شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار از ۲ نماینده غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مسائل و مشکلات این منطقه در مرکز قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان سبزوار روز جمعه، همزمان با آغاز هفته دولت، ضمن برپایی میز خدمت در محل جایگاه نماز جمعه، زمینه را برای حضور مردم و طرح مشکلات اداری خود و دریافت پاسخ بدون واسطه از مدیران فراهم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha