۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85577224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات پروژه آبرسانی به مجتمع "باسکه و چهارمله" ایوان آغاز شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات پروژه آبرسانی به مجتمع باسکه و چهارمله از توابع شهرستان ایوان که از سه سال گذشته به علت وجود معارض شخصی متوقف شده بود، از سرگرفته شد.

"محمد محمدی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پروژه آبرسانی به مجتمع "باسکه و چهار مله" از توابع بخش زرنه شهرستان ایوان که در سال ۱۴۰۰ به علت وجود معارض محلی متوقف و تعطیل شده بود با تعریف یک پیمان جدید دوباره وارد فاز اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این پروژه آبرسانی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود ظرف چند ماه آینده این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: این پروژه شامل ساخت ۲ باب مخزن ۳۰۰ متر مکعبی در بالادست روستاهای باسکله و چهارمله، یک ایستگاه پمپاژ بین‌راهی و بیش از پنج کیلومتر خط انتقال است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن مشکل افت فشار و قطعی آب برای اهالی این روستاها مرتفع می‌شود.

محمدی بیان کرد: در صورت تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه آبرسانی با جمعیتی بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر و همچنین کشتارگاه صنعتی سپید مرغ مانشت، رفع و آب پایدار در این منطقه تامین می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان ایوان با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری مرکز استان ایلام واقع است.

روستای باسکله گرمه در ۱۵ کیلومتری ایوان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha