۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85577622
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از پنج هزار زائر اربعین حسینی به زنجان بازگشتند

زنجان - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تاکنون بیش از پنج هزار زائر اربعین حسینی معادل ۵۰ درصد زائران اعزامی از استان از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مستقر در مرز مهران به محل سکونت خود بازگشتند.

غلامرضا کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی، بازگشت زائران به استان افزایش یافته است و طبق برنامه ریزی، جابه جایی زائران حسینی تا آخرین نفر انجام می شود.

این مسوول ادامه داد: هم اکنون نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در مرز مهران مستقر هستند تا در صورت لزوم نسبت به جا به جایی مسافران و زائران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه جابه جایی زائران از مرز مهران تا چند روز پس از اربعین ادامه می یابد،‌ افزود: امسال با برنامه ریزی انجام گرفته تلاش می کنیم مشکلی در بحث بازگشت زائران پیش نیاید.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: امسال برای جابه جایی مسافران، ۱۳۰ دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شد.

سال گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۳۳۹ زائر اربعین حسینی در استان با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی به مرزهای کشور اعزام شدند.

بنابر اعلام ستاد اربعین استان زنجان سال گذشته بیش از ۴۵ هزار نفر از زائران زنجانی در سامانه سماح برای حضور در اربعین حسینی ثبت‌نام کردند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه قبل ۲۱ درصد افزایش داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha