بازیکنان سابق سپاهان و فولاد به بعثت کرمانشاه ملحق شدند

کرمانشاه - ایرنا - در ادامه جذب بازیکنان جدید در تیم بعثت کرمانشاه برای حضور با قدرت در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان، ۲ بازیکن جدید دیگر از تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان به این تیم پیوستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسوولان این تیم که نخستین سال حضور خود در لیگ جام آزادگان را تجربه خواهد کرد دست به تغییرات گسترده‌ای در کادر فنی و مدیریتی این باشگاه زده است و در این راستا تاکنون بازیکنان جدید زیادی را به تیم تزریق کرده اند.

از جدیدترین بازیکنان ورودی به این تیم می توان از عماد میرجوان مهاجم سابق تیم های سپاهان اصفهان، مس کرمان و آلومینیوم اراک نام برد که با قراردادی یکساله به تیم بعثت ملحق شده است.

بازیکنان سابق سپاهان و فولاد به بعثت کرمانشاه ملحق شدند

حسین ابراهیمی بازیکن سابق تیم ملی و تیم های فولاد خوزستان، ذوب آهن و داماش گیلان نیز روز گذشته با قرادادی رسمی به بعثت کرمانشاه پیوستند.

بازیکنان سابق سپاهان و فولاد به بعثت کرمانشاه ملحق شدند

تیم بعثت همچنین برای تقویت خط حمله خود اقدام به جذب مهدی ایزدی مهاجم سابق تیم های نفت مسجد سلیمان، رایکای بابل و مس شهر بابک کرده است که این بازیکن نیز روز گذشته با قراردادی یکساله به این تیم پیوست.

این تیم همچنین قرارداد متین نوری مهاجم گلزن خود را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد، این بازیکن سابقه آقای گلی لیگ یگ جوانان کشور در کارنامه خود داشته و یکی از مهره های تاثیرگذار تیم امید بعثت کرمانشاه در لیگ برتر امیدهای کشور است که به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال قرمزپوشان بعثت را در دسته اول لیگ آزادگان همراهی خواهد کرد.

بازیکنان سابق سپاهان و فولاد به بعثت کرمانشاه ملحق شدند

این تیم طی چند هفته گذشته در راستای حضور شایسته در مسابقات لیگ دسته یک از ۱۲ بازیکن جدید خود رونمایی کرده و علاوه بر این کادر فنی خود را نیز با آوردن مربیان باسابقه از تیم های مختلف تقویت بخشیده است.

تیم بعثت کرمانشاه که با خرید امتیاز تیم کویر مقوای تهران امسال به عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول جام آزادگان حضور خواهد داشت هم اکنون در تهران اردو زده است و در باشگاه کارگران در حال آماده سازی برای حضور در این مسابقات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha