برتری بعثت کرمانشاه در دیداری تدارکاتی برابر مس کرمان

کرمانشاه - ایرنا - تیم فوتبال بعثت کرمانشاه که در اردوی تدارکاتی تهران به سر می‌برد در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل تیم دسته اولی مس کرمان به برتری رسید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی باشگاه بعثت، این تیم که برای حضور مقتدر در لیگ دسته اول کشور آماده می‌شود عصر روز گذشته در دومین دیدار دوستانه خود، در مجموعه شیرودی تهران به مصاف تیم مس کرمان رفت.

در این دیدار دوستانه شاگردان علی‌نظر محمدی موفق شدند تیم دسته اولی مس کرمان را با ۲ گل سجاد سیاه‌کمری و امین اسدی شکست دهند.

بازیکنان بعثت در دیدار قبلی نیز دیگر تیم دسته یکی نیروی زمینی تهران را با حساب سه بر یک شکست داده‌ بودند.

براساس اعلام فدراسیون فوتبال تیم بعثت کرمانشاه در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ۱۹ شهریورماه میهمان تیم شهرراز شیراز خواهد بود و ۲۷ شهریورماه نیز در هفته دوم میزبان تیم نفت گاز گچساران خواهد بود.

تیم بعثت کرمانشاه که با خرید امتیاز تیم کویر مقوای تهران امسال به عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول جام آزادگان حضور خواهد داشت در حال آماده سازی برای حضور پرقدرت در این مسابقات است.

مدیریت تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در راستای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان، علاوه بر تغییرات گسترده ای که در کادر فنی و مدیریتی این باشگاه زده است بیش از ۱۰ بازیکن جدید را نیز به بدنه این تیم اضافه کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha