۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85578176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۱۰۸ طرح عمرانی در شهرستان گناوه

بوشهر-ایرنا- فرماندار شهرستان گناوه گفت: همزمان با هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی ۱۰۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۲ هزار و ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: از مجموع طرح‌های یاد شده ۵۰ طرح در سطح شهر گناوه و بخش مرکزی افتتاح و ۱۸ طرح دیگر به مرحله اجرا در می‌آید.

وی بیان کرد: در بخش بندر ریگ نیز ۴۰ طرح با اعتباری معادل ۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید که شامل ۱۸ طرح افتتاحی و ۲۲ طرح اجرایی است.

فرماندار گناوه تصریح کرد: عمده طرح ‎های هفته دولت شهرستان در حوزه‌های راه، مسکن، ورزش، شیلات، مخابرات، برق، منابع طبیعی، آب و فاضلاب، راهداری و بهداشت و آموزش است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان عملیات اجرایی ساختمان «ام آر آی» و فاز دوم آزمایشگاه مرکزی آغاز و خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت، خانه پزشک ماما و چندین طرح دیگر افتتاح می‌‎‌شود.

فرماندار گناوه همچنین از آغاز عملیات اجرایی استخر دانش‌آموزی و آغاز عملیات اجرایی هنرستان شهید رئیسی خبر داد.

وی عنوان کرد: در حوزه شیلات، ۱۲ واحد مزرعه پرورش میگو به مساحت ۴۸۵ هکتار و در بخش مخابرات، چهار دستگاه دکل «بی تی اس» و ۳۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید

فرماندارگناوه: طرح اصلاح ارز ترجیحی برای مردم شفاف تبیین شود

فیلم/ اقدام‌های دولت شهید رئیسی در بندر گناوه

صفری گفت: احداث و بهسازی راه‌های روستایی، ساخت واحدهای مسکونی تحت نهضت ملی مسکن و مددجویان کمیته امداد و همچنین افتتاح شرکت نوشیدنی انرژی‌زا در شهرک صنعتی بندر ریگ از جمله طرح‌های مهم شهرستان گناوه در هفته دولت امسال محسوب می‎‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha