۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85578203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ طرح اقتصادی در بوشهر به بهره برداری رسید

۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85578203
۳ طرح اقتصادی در بوشهر به بهره برداری رسید

بوشهر_ ایرنا_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: سه طرح اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۹۵۰ ریال در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، علی باستین روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح های اقتصادی استان بوشهر اظهار کرد: امروز سه طرح اقتصادی در استان بوشهر افتتاح شدند که شامل افتتاح ۵۰۰ سامانه برق خورشیدی در مرکز دیسپاچینگ بوشهر با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال است که علاوه بر کمک‌به اشتغال و تامین برق، در معیشت پایدار مردم نیز تاثیر گذار است.

وی افزود: امسال ۲ هزار واحد سامانه برق خورشیدی برای استان بوشهر پیش بینی شده که توسط مردم در روستاها و همچنین به صورت مجتمع احداث می شوند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر عنوان کرد: همچنین یک واحد تولیدی فلاسک چای با ظرفیت یک هزار فلاسک در روز و ۳۰۰ هزار فلاسک در سال با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به بهره برداری رسید.

باستین بیان کرد: هفت نفر در این طرح شاغل هستند که با افزایش امکانات و تجهیزات این واحد، تعداد شاغلان تا ۲ ماه آینده به ۳۰ نفر افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: راه اندازی واحد فرآوری و بسته بندی و عمل آوری آبزیان در شهرک صنعتی بوشهر با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال از دیگر واحدهای افتتاحی امروز به شمار می رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: ظرفیت این واحد سه هزار و ۳۲۰ تن است و اکنون ۲۳ نفر نیروی کاری دارد که با توسعه این واحد، بزودی شاغلان این طرح به ۵۳ نفر افزایش می یابد.

وی با تقدیر از تلاش های بخش خصوصی استان افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی، سکانداران اقتصاد و تولید استان هستند که دولت توجه ویژه ای به رفع مشکلات آنها دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha