ارائه خدمات روزانه اورژانس مازندران به ۱۱ هزار زائر اربعین

ساری- ایرنا- رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مازندران گفت: روزانه بیش از ۱۱ هزار نفر از زائران با علائم گرمازدگی، خستگی و تاول تحت مراقبت‌های پزشکی اورژانس مازندران در کشور عراق قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، یحیی صالح طبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه ۲۷ نیروی عملیاتی اورژانس ۱۱۵ جهت پوشش امدادی مراسم اربعین به مرزهای خروجی به سمت کشور عراق از ۲۵ مردادماه اعزام شدند.

وی افزود: طی این مدت خدمات بهداشتی و درمانی توسط ۵۰۰ نفر از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به زائران اربعین در ۲۹ موکب بهداشت و درمان ارائه شد.

رئیس اورژانس مازندران بیان کرد: روزانه بیش از ۱۱ هزار نفر از زائران با علائم گرمازدگی، خستگی و تاول تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند.

نماینده کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی مازندران تصریح کرد: ۹۰ درصد موکب‌های بهداشت و درمان از ظهر اربعین و بقیه در روز بعد از اربعین فعالیت خود را پایان خواهند داد.

ارائه خدمات روزانه اورژانس مازندران به ۱۱ هزار زائر اربعین

صالح طبری یادآور شد: زائران در مسیر بازگشت استراحت کافی داشته باشند تا با رانندگی مطمئن به سلامت بازگردند.

رئیس اورژانس مازندران گفت: با توجه به استقرار امکانات و تجهیزات اورژانس ۱۱۵، تلاش می‌کنیم سلامت زائران اربعین در مسیر بازگشت به کشور را نیز تأمین کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha