پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

تهران- ایرنا- پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشجویان استعداد درخشان را در مقطع کارشناسی ارشد جذب می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، در راستای آموزش و تربیت دانشجویان متخصص در رشته علوم ورزشی، این پژوهشگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان همچنین آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان به شیوه استادمحور مبتنی بر رفع نیازهای کشور، تعداد محدودی از دانشجویان واجد شرایط کارشناسی پیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور را به شیوه بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های «فیزیولوژی ورزشی گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی» و «رفتار حرکتی گرایش رشد حرکتی» پذیرش می‌کند.

کلیه متقاضیان باید از تاریخ ۰۳/۰۶/۱۴۰۳ تا ۲۱/۰۶/۱۴۰۳ نسبت به مطالعه فایل‌های منتشر شده در وب سایت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی www.ssrc.ac.ir و ارسال فرم‌های مربوطه از طریق پست الکترونیکی amoozesh.ssrc@gmail.com اقدام کنند، به درخواست‌هایی که پس از تاریخ مذکور ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با «دفتر تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه» تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در سال ۱۳۷۷ با هدف علمی شدن ورزش و اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی تأسیس شد و بر اساس مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۰ به پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ارتقا یافت.

این پژوهشگاه شامل سه پژوهشکده و ۹ گروه پژوهشی شامل پژوهشکده علوم زیستی در ورزشی با گروه پژوهشی مطالعات فعالیت بدنی و تندرستی، گروه پژوهشی ارتقای عملکرد در ورزش قهرمانی و گروه پژوهشی طب ورزشی، پژوهشکده ورزش و جامعه با گروه پژوهشی مدیریت و سیاست‌گذاری در ورزش، گروه پژوهشی علوم رفتاری در ورزش، گروه پژوهشی جامعه‌شناسی و روان‌شناسی ورزشی و پژوهشکده فناوری‌های ورزشی با گروه پژوهشی بیومکانیک ورزشی، گروه پژوهشی مهندسی ورزش و گروه پژوهشی بازاریابی و تجاری سازی در ورزش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha