۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85578811
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

راه‌اندازی و آغاز ساخت ۱۴ پروژه شهرداری گرگان در هفته دولت

گرگان- ایرنا- شهردار گرگان گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۴ پروژه عمرانی و خدماتی این نهاد با مجموع اعتبار یک‌هزار و ۸۰ میلیارد راه‌اندازی و یا عملیات ساخت آن ها آغاز می‌شود.

سیدمحمدرضا سیدالنگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این ایام آسفالت معابر شهر به متراز ۴۰۰ هزار مترمربع بهره برداری می‌شود که در مجموع ۲۵۰ میلیارد ریال برای انجام آن هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بهره‌برداری از جداول و کانال هدایت آب‌های سطحی به طول ۲۰ هزار مترمربع با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در کنار بهره‌برداری از بوستان خطی کوی کاوش به گستره ۱۵ هزار مترمربع با هزینه ۳۰ میلیارد ریالی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شهرداری گرگان در هفته دولت است.

شهردار گرگان گفت: رونمایی از تجهیزات مدیریت بحران (حفاظت انفرادی) با ۵۳ میلیارد ریال، رونمایی از خودروی آتش نشانی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی در کنار نردبان بلند ۳۰ متری با هزینه ۱۲ میلیارد ریال هم در این هفته انجام می‌شود.

سیدالنگی افزود: رونمایی از سه دستگاه اتوبوس درون شهری با ۳۵ میلیارد ریال و رونمایی از ۲۰ دستگاه تاکسی آتش‌نشان نیز با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریالی هم در هفته دولت امسال انجام می‌شود.

شهردار گرگان گفت: همچنین در هفته دولت امسال ساخت پل سواره‌رو بر روی رودخانه شهرک قلعه حسن با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار، سایت ورزشی و زمین چمن مصنوعی در ۲ شهرک زیتون و قلعه حسن هر یک با ۸۰ میلیارد ریال، سایت ورزشی پارک فجر در شهرک امام (ره) با ۸۰ میلیارد ریال، دور برگردان خیابان شهید صیاد شیرازی ۵۳ با ۱۰ میلیارد ریال و احداث ۲ پل عابر پیاده بر روی رودخانه در محلات دانشرا و جمهوری با اعتبار پیش‌بینی شده ۷۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha