آخرین جزئیات از مصدومان حادثه اتوبوس زائران اربعین حسینی در اتوبان ساوه - همدان

ساوه - ایرنا - روسای بیمارستان‌های شهیدان مدرس و چمران ساوه جزئیاتی از تعداد بستری‌ها و ترخیصی‌های حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی در اتوبان ساوه- همدان را اعلام کردند.

محمدصالح صدری رییس بیمارستان ساوه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه این بیمارستان ۲۰ مصدوم این حادثه را پذیرش کرده است، افزود: تاکنون ۱۷ نفر پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی اضافه کرد: ۲ نفر از مصدومان حادثه در بخش جراحی به علت شکستگی در حال مداوا هستند و یک نفر به نیز علت شدت مصدومیت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده که بر اساس اعلام پزشک معالج به زودی به بخش منتقل می‌شود.

یلدا یزدانی رییس بیمارستان شهید چمران ساوه نیز گفت: ۱۰ مصدوم پذیرش شده‌ این حادثه همگی در بخش اورژانس هستند و پس از اعلام نتایج تصویربرداری و آزمایشات لازم از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

وی گفت: هیچ کدام از مصدومان منتقل شده به این بیمارستان مشکل حادی نداشته و تنها برای اطمینان مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارند.

حادثه واژگونی اتوبوس زائران کربلا در کیلومتر ۱۹ اتوبان ساوه همدان (مسیر برگشت به تهران) و در ساعت ۴ و ۲۵ دقیقه بامداد رخ داده است.

پلیس راه استان مرکزی علت این حادثه را نقص فنی و ترکیدگی لاستیک اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha